ترویج فرهنگ مقاومت و ایثار؛ تنها راه ایستادگی در مقابل استکبار جهانی
کد خبر: 3814905
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۲
نوعی‌اقدم تاکید کرد:

ترویج فرهنگ مقاومت و ایثار؛ تنها راه ایستادگی در مقابل استکبار جهانی

گروه فرهنگی- فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: تداوم انقلاب اسلامی به واسطه عقبه پرافتخار هشت سال دفاع مقدس است و امروز هیچ فرهنگی به جز مقاومت و فرهنگ ایثار و شهادت برای حفظ انقلاب اسلامی و ایستادگی در مقابل استکبار جهانی کارساز نیست.

ترویج فرهنگ مقاومت و ایثار؛ تنها راه ایستادگی در مقابل استکبار جهانیبه گزارش ایکنا از اردبیل، سردار رحیم نوعی‌اقدم فرمانده دوران دفاع مقدس، شامگاه روز گذشته چهارم خردادماه در یادواره ۲۰ شهید والامقام روستای اندبیل خلخال اظهار کرد: شهدا ولایت‌پذیری را سرمشق خود قرار دادند و با تبعیت از ولایت و نثار خون خود در راه دفاع از ارزش‌های نظام اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشتند.

وی گفت: تداوم انقلاب اسلامی به واسطه عقبه پرافتخار هشت سال دفاع مقدس است و امروزهیچ فرهنگی به جز مقاومت و فرهنگ ایثار و شهادت برای حفظ انقلاب اسلامی و ایستادگی در مقابل استکبار جهانی کارساز نیست.

فرمانده دوران دفاع مقدس با تاکید بر ادامه راه شهدا در دفاع از کشور افزود: همانند دوران دفاع مقدس مقابل آمریکا و استکبار جهانی هیچ وقت کوتاه نخواهیم آمد و به یک اشاره مقام معظم رهبری آرامش را از چشمان دشمنان ایران و اسلام خواهیم گرفت.

نوعی‌اقدم با اشاره به توطئه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان برای ایجاد تزلزل در کشور و از بین بردن مقاومت ملت ایران بیان کرد: دشمنان هیچ گاه نمی‌توانند ملت را نسبت به نظام بدبین کنند و به طور قطع پیروز این میدان نیز همچون گذشته ملت مقتدر و بابصیرت ایران خواهد بود.

وی آزادی خرمشهر را نماز اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی ایران در مقابل دشمنان تا بن دندان مسلح دانست و تصریح کرد: رزمندگان کشورمان در عملیات آزادسازی خرمشهر توانستند دشمنان را از خاک کشور بیرون رانده و قدرت کشور را به همگان نشان دهند.

یادآوری می‌شود؛ یادواره ۲۰ شهید والامقام روستای اندبیل از توابع شهرستان خلخال با حضور مردم ولایتمدار و خانواده معظم شهدا و جمعی از مسئولان در مسجد جامع این روستا برگزار و در این مراسم در کنار تجدید پیمان با شهدای والامقام، از سوی اهالی روستای اندبیل و خانواده معظم شهدا از سردار رحیم نوعی‌اقدم تجلیل شد.

انتهای پیام

captcha