حامی مظلومان هستیم و از ظالمان نمی‌گذریم
کد خبر: 3814541
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲
امام جمعه بوکان:

حامی مظلومان هستیم و از ظالمان نمی‌گذریم

کانون خبرنگاران نبأ ــ ملاعباس احمدی با گرامیداشت سالروز آزادی خرمشهر و روز جهانی قدس، گفت: ما حامی مظلومان هستیم و به هیچ وجه از ظالمان نمی‌گذریم و با حضور خود در راهپیمایی روز قدس در دفاع از مظلومان فلسطین این را به دشمنان نشان خواهیم داد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ ملاعباس احمدی، امام جمعه بوکان، سوم خردادماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با گرامیداشت سالروز آزادی خرمشهر و روز جهانی قدس، گفت: ما حامی مظلومان هستیم و به هیچ وجه از ظالمان نمی‌گذریم و با حضور خود در راهپیمایی روز قدس در دفاع از مظلومان فلسطین این را به دشمنان نشان خواهیم داد.
وی با بیان اینکه شب‌های قدر، شب‌های مبارکی است که باید از این شب‌ها بهره‌مند شد، اظهار کرد: خداوند می‌فرماید که ما نازل کردیم قرآن را در شب لیلة‌القدر؛ ماه رمضان ماهی است که قرآن در آن نازل شده است و هر کسی در شب‌های قدر توبه کند خداوند توبه او را قبول و خیر ثواب آن از هزار ماه بیشتر است.
امام جمعه بوکان اظهارکرد: یکی از برکات دیگر شب‌های قدر این است که ملائکه به اذن پروردگار به زمین می‌آیند و ما همنشین ملائک می‌شویم؛ ملائک تا اذان صبح با ما به عبادت پروردگار پرداخته و برای ما نیز از درگاه باری‌تعالی درخواست عفو و بخشش می‌کنند.
خالد چوروکه
انتهای پیام
captcha