برگزاری مراسم احیای شب‌های قدر در امامزاده طاهر(ع) کرج
کد خبر: 3814284
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹

برگزاری مراسم احیای شب‌های قدر در امامزاده طاهر(ع) کرج

گروه اجتماعی ــ مدیراجرایی امامزاده طاهر(ع) از برگزاری مراسم احیای شب‌های قدر در این امامزاده خبر داد و گفت: این مراسم از ساعت ۲۲:۳۰ آغاز می‌شود.

برگزاری مراسم احیای شب‌های قدر در امامزاده طاهر(ع) کرج

محمد زمانی، مدیر اجرایی امامزاده طاهر(ع) کرج در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، به برگزاری مراسم احیای شب‌های قدر در این امامزاده اشاره و اظهار کرد: این مراسم از ساعت ۳۰ :۲۲ آغاز می‌شود.
وی در ادامه از چگونگی برگزاری مراسم در این امامزاده خبرداد و افزود: این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین شفیع‌زاده و با مدیحه‌سرایی مداحان قلندری، حسینی، کمالی‌دهقان، حیدرزاده، عرب و انصاری برگزار خواهد شد.
زمانی بیان کرد: همزمان با آغاز شب‌های قدر مومنان خداجو، حق تعالی را به هزار اسم اعظمش می‌خوانند و با بر سر گذاشتن کلام وحی، برای سلامتی و ظهور ولی عصر(عج)، شفای بیماران، عاقبت بخیر شدن و برآورده شدن حاجات دعا خواهند کرد.
مدیر اجرایی امامزاده طاهر(ع) کرج گفت: در این شب‌ها سراسر کشور شاهد سیل خروشان مومنان و دلسوختگانی است که با حضور در مراسم قرائت قرآن، دعای جوشن کبیر و برگزاری آیین قرآن به سرگرفتن با خدای خود راز و نیاز می‌کنند.
زمانی تصریح کرد: مشتاقان همچنین در این شب‌ها برای ظهور امام عصر(عج)، طلب غفران از خداوند، توسل به ائمه اطهار(ع) و سربلندی و موفقیت مسلمانان جهان دست به دعا برمی‌دارند.
انتهای پیام

captcha