آبادانی موقوفات با هدف رونق تولید باشد
کد خبر: 3813102
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹
حجت‌الاسلام خاموشی:

آبادانی موقوفات با هدف رونق تولید باشد

گروه اجتماعی ــ رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت: عمران و آبادانی موقوفه‌ها در کشور باید با هدف رونق تولید، اشتغال جوانان و کمک به برطرف کردن بخشی از مشکلات مردم باشد.

آبادانی موقوفات باید با هدف رونق تولید باشد

به گزارش ایکنا از البرز، به نقل از روابط عمومی اوقاف البرز، حجت‌الاسلام سیدمهدی خاموشی، رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، شامگاه یکشنبه، 29 اردیبهشت در جلسه ستاد احیا، عمران و آبادانی موقوفات استان البرز افزود: یکی از اصلی ترین اهداف تشکیل ستاد احیاء، عمران و آبادانی موقوفات هم‌اندیشی در راستای بهره‌وری درست و پویای موقوفات استان‌ها است.
این مسئول، سازمان اوقاف را یکی از نهادهای مؤثر در رونق تولید خواند و افزود: سنت حسنه وقف با رویکرد پویا و انعطاف‌پذیری که دارد همواره رفع نیاز از جامعه را هدف قرار داده است.
وی سرمایه‌گذاری در موقوفات و تبدیل به احسن آن‌ها را از راهکارهای کمک به رونق تولید در کشور برشمرد و بیان کرد: توجه به رونق تولید مورد توجه متولیان وقف در به ثبت رساندن وقف‌های جدید و جهت‌دهی به نیات واقفان باشد.
خاموشی با اشاره به ظرفیت‌های موقوفات در ایجاد اشتغال و رونق تولید در البرز افزود: مدیر کل و همکاران ما در استان البرز طرح‌های خوبی را شروع کرده‌اند که با هماهنگی و مطالعه معاونت‌های بهره‌وری و حقوقی و استفاده از علوم و تکنولوژی روز باید آن‌ها را به سرانجام رساند.
انتهای پیام

captcha