برگزاری ۲۵۰ گفتمان دانش‌آموزی در مدارس البرز
کد خبر: 3811032
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰

برگزاری ۲۵۰ گفتمان دانش‌آموزی در مدارس البرز

گروه فرهنگی ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز گفت: از ابتدای سال تحصیلی جدید تاکنون ۲۵۰ گفتمان دانش‌آموزی با همکاری آموزش و پرورش در مدارس این استان برگزار شده است.

برگزاری 250 گفتمان دانش‌آموزی در مدارس البرز

حجت‌الاسلام سیدعباس مسعودی، مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به اینکه در سال تحصیلی جدید 250 گفتمان دانش‌آموزی در مدارس این استان برگزار شده است، اظهار کرد: این گفتمان‌ها با موضوعات اعتیاد، معضلات اجتماعی، سبک زندگی اسلامی، حجاب و عفاف، اقتصاد مقاومتی، احکام دینی، فضای مجازی و … برگزار شده است.
وی با بیان اینکه 120 استاد و کارشناس بومی و غیر‌بومی رسالت تدریس این گفتمان‌ها را برعهده داشتند، افزود: این گفتمان‌ها دارای دو ویژگی خاص هستند که یکی از آن‌ها انتخاب اساتید و کارشناسان جوان و دیگری پرسش و پاسخ محور بودن این گفتمان‌ها است.
این مسئول تأکید کرد: وقتی برنامه‌ای به صورت گفت‌وگو برگزار می‌شود رغبت بیشتری برای دانش‌آموزان به وجود می‌آورد و خوشبختانه این گفتمان‌ها تاکنون با استقبال خوبی از سوی دانش‌آموزان مواجه شده است.
مسعودی با بیان اینکه این گفتمان‌ها در دو بخش دختران و پسران برگزار شده است، افزود: یکی از ویژگی‌های متمایزکننده گفتمان‌های دینی نسبت به سایر برنامه‌های فرهنگی و تربیتی در سطح استان، حضور والدین، اولیا و مربیان در این گفتمان‌ها هستند که آن‌ها نیز مخاطب گفتمان‌ها قرار می‌گیرند.
انتهای پیام

captcha