پیام تسلیت امام جمعه کرج در پی شهادت طلبه همدانی
کد خبر: 3807348
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۶

پیام تسلیت امام جمعه کرج در پی شهادت طلبه همدانی

گروه اجتماعی ــ امام‌جمعه کرج در پیامی شهادت روحانی همدانی را توسط اراذل‌ و اوباش تسلیت گفت.

پیام تسلیت امام جمعه کرج درپی شهادت طلبه همدانی

به گزارش ایکنا از البرز، به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه کرج در پیام آیت‌الله حسینی‌همدانی آمده است: (کسانی که ظلم کردند) به ‌زودی ﺧﻮﺍﻫﻨﺪ ﺩﺍﻧﺴﺖ ﻛﻪ ﺑﻪ ﭼﻪ ﺑﺎﺯﮔﺸﺖ‌ﮔﺎﻫی بازخواهند ﮔﺸﺖ؟ خبر شهادت مظلومانه «حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مصطفی قاسمی(ره) سبب تأثر و تألم شد.
تاریخ پر معنویت و مشعشع روحانیت شیعه پر است از ایثار، مجاهدت و شهادت. هر جا و هر وقت خطری متوجه اسلام و مسلمین در اقصی نقاط عالم شده است روحانیت با تمام قدرت اقدام به انجام‌ وظیفه کرده و در راه حمایت و دفاع از کیان دین و عزت مردم خطرپذیر بوده بدون کوتاهی و عقب‌نشینی در این مسیر شهدای گرانقدری را تقدیم کرده است‌. امروز که اهریمنان و خناثان با تمام توان دین و فرهنگ ناب اسلام و تشیع را در فضای مجازی هدف قرار داده و هر نوع آلودگی، ابتدال و شبهه را نشر می‌دهند بر مسئولان مربوطه لازم است که هرچه سریع‌ تر نسبت به کنترل و هدایت آن اقدام کنند و نگذارند اتفاقات تأسف ‌بار تکرار شود.
اینجانب شهادت مظلومانه روحانی بزرگوار جناب حجت‌الاسلام‌ والمسلمین «مصطفی قاسمی» را به حوزه علمیه همدان و خانواده محترم، فرزندان، دوستان و هم‌سنگران شهید تبریک و تسلیت عرض نموده برای ایشان علو درجه و رفعت مقام و بازماندگان صبر و اجر از حضرت حق خواستارم.
انتهای پیام

captcha