دشمنان توان مقابله با سپاه را ندارند
کد خبر: 3806842
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳

دشمنان توان مقابله با سپاه را ندارند

گروه سیاسی- فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز، گفت: دشمنان علی‌رغم برخورداری از تجهیزات نظامی قوی به واسطه استقامت ملت ایران، توان مقابله با سپاه را ندارند.

دشمنان توان مقابله با سپاه را ندارند

به گزارش ایکنا از البرز، سردار سید یوسف مولایی، فرمانده سپاه البرز، هفتم اردیبهشت در مراسم گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی که با حضور پاسداران، روحانیون و مسؤولان استانی در کانون جوانان بسیج ناحیه کرج برگزار شد، اظهارکرد: نیروهای عقیدتی سیاسی سپاه، افراد متدین، ولایتمدار و مقتدر بوده و همواره در راستای تحقق اهداف انقلاب و منویات رهبری، خالصانه تلاش می‌کنند.
وی افزود: نیروهای عقیدتی سیاسی افسران جبهه عقیدتی و سیاسی هستند و نقش مهمی در یادآوری موضوعات دینی، اعتقادی و سیاسی برای پرسنل نظامی و سربازان دارند.
این مسئول با بیان اینکه مربیان عقیدتی و سیاسی با افکار و اندیشه‌های جوانان سروکار دارند، افزود: باید معنویت و دینداری را در برنامه‌های آموزشی آن‌ها گنجاند تا مربیان عقیدتی سیاسی شبهات دینی را با منطق و تحلیل درست پاسخ دهند.
مولایی در ادامه با تاکید بر اینکه دشمن بعد از پیروزی انقلاب با ترفندهای مختلف و برای از بین بردن انقلاب پا به عرصه گذاشته و در این راه از هیچ کاری فروگذار نبودند، گفت: تجربه نشان داده اتکا به ایمان باعث موفقیت در انجام همه امور می‌شود و در واقع نیروی ایمان یک سلاح محکم برای دفاع از کشور و شکست دشمن است.
فرمانده سپاه البرز تصریح کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران آگاه‌تر از گذشته در صحنه نبرد با دشمن قرار دارد و هرچند دشمنان با تمام توان خود تلاش دارند که تفکر و راه و هدف ملت ایران را تغییر دهند، ولی با هوشیاری و دشمن‌شناسی ملت ایران نمی‌توانند به این هدف برسند.
وی در پایان با اشاره به تروریست خواندن سپاه پاسداران توسط آمریکا، گفت: خاصیت سپاه پاسداران‌ انقلاب اسلامی دشمن‌آزاری است و با وجود این که ارتش‌های ابرقدرت دنیا تجهیزات بهتری نسبت به ما دارند اما باز هم تحقیر می‌شوند و سپاه را تروریست می‌دانند زیرا به واسطه استقامت ملت ایران، توان مقابله با سپاه را ندارند.
انتهای پیام

captcha