رونق اقتصادی کشور را در مقابل بدخواهان نظام بیمه می‌کند
کد خبر: 3800497
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۹

رونق اقتصادی کشور را در مقابل بدخواهان نظام بیمه می‌کند

گروه اقتصادی- امام جمعه نظرآباد گفت: رونق اقتصادی، کشور را در مقابل تهدیدهای دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی بیمه می‌کند.

رونق اقتصادی کشور را در مقابل بدخواهان نظام بیمه می‌کند

حجت الاسلام جعفر محسن‌زاده، امام جمعه نظرآباد در گفت وگو با ایکنا از البرز با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبری معظم انقلاب با عنوان «رونق تولید» اظهارکرد: این موضوع مهم می‌تواند هم نقطه قوت و توسعه کشور باشد و از طرفی در صورت بی‌توجهی می‌تواند به عنوان یک تهدید تلقی شود.
وی افزود: رهبری معظم انقلاب به درستی مبحث اقتصادی را در سال‌های گذشته و رونق تولید را در سال جدید مورد توجه قرار دادند، زیرا توجه به این بخش مهم به نوبه خود تحقق شعارهای دیگر نظیر اقتصاد مقاومتی و استفاده از کالای ایرانی را بیش از گذشته محقق می‌کند.
این مسئول ادامه داد: رونق اقتصادی، کشور را در مقابل تهدیدهای دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی بیمه می‌کند و این موضوع از ابعاد مختلف اهمیت بسزایی دارد.
محسن‌زاده اضافه کرد: جلوگیری از واردات بی‌رویه بیش از گذشته، رغبت و تمایل بیشتری را برای تولید کالای داخلی فراهم می‌کند و از طرفی این مساله به جذب نیروی کار بیشتر و مهم‌تر از همه به صادرات محور شدن تولیدات کمک می‌کند.
امام جمعه نظرآباد گفت: صادرات کالای داخلی به افزایش ارزش پول ملی منتهی شده و حتی زمینه‌های مناسبی را برای برطرف کردن محرومیت‌های اقتصادی به وجود می‌آورد.
وی در پایان با تاکید بر اینکه رونق تولید به عزم ملی مردم به ویژه کارگران و مسئولان اجرایی کشور نیاز دارد، گفت: تهیه منشوری جامع در زمینه چهارچوب محدود کردن واردات به تحقق شعار سال کمک فراوانی می‌کند.
انتهای پیام

captcha