12 فروردین؛ روز بصیرت و تجلی بلوغ سیاسی ملت ایران
کد خبر: 3800359
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸

12 فروردین؛ روز بصیرت و تجلی بلوغ سیاسی ملت ایران

گروه سیاسی- امام جمعه فردیس گفت: 12 فروردین روز بصیرت و تجلی بلوغ سیاسی ملت ایران است.

12 فرودین؛ روز بصیرت و تجلی بلوغ سیاسی ملت ایران

حجت الاسلام علی اکبرایمانی، امام جمعه فردیس در گفت و گو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: 12 فروردین یادآور روزی حماسی در تاریخ این مرز و بوم است که ملت بزرگ ایران در این روز در سال 58 با رای آری به نظام جمهوری اسلامی حکومتی بر مبنای اصول دین مبین اسلام و بر پایه رای مردم را پایه گذاری کردند.
وی ادامه داد: یوم الله 12 فروردین از روزهای ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی است که مردم با رای حداکثری به جمهوری اسلامی بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی را محقق ساختند.
این مسئول، 12 فروردین را روز تجلی اراده ملت ایران برای برپایی حکومت مبتنی بر مردم سالاری دینی دانست و عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران نظامی برآمده از رای حداکثری ملت ایران است که در طول بیش از 38 سال گذشته این نظام مقدس برکات و دستاوردهای بسیاری را برای ایران اسلامی به همراه داشته است.
ایمانی تصریح کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران، نظامی با اقتدار در منطقه و سراسر جهان محسوب می شود که در راستای دفاع از مظلومین و مستضعفین گام بر می دارد و برای آزادی خواهان عالم الهام بخش و الگوست.
وی گفت: ملت ایران در مسیری که سرآغاز آن در بهمن 57 و سپس در 12 فروردین 58 رقم خورد، همچنان استوار و مستحکم گام بر می دارد و در آینده شاهد شکوفایی بیشتر نظام جمهوری اسلامی ایران خواهیم بود.
انتهای پیام

captcha