ارسال اولین محموله کمک‌های مردمی فردیس به گلستان
کد خبر: 3800330
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴

ارسال اولین محموله کمک‌های مردمی فردیس به گلستان

گروه اجتماعی ــ فرمانده سپاه شهرستان فردیس از ارسال اولین محموله کمک‌های مردمی این استان به گلستان خبر داد.

ارسال اولین محموله کمک‌های مردمی فردیس به استان گلستان

احسان علیزاده، فرمانده سپاه فردیس در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، از جمع‌آوری و ارسال اولین کمک‌های غیرنقدی به سیل‌زدگان استان گلستان خبر داد و اظهار کرد: در راستای عمل به فرامین رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک نیروهای مسلح به مردم مناطق سیل‌زده، جمع‌آوری کمک‌های مردمی در این شهرستان انجام‌شده است.
فرمانده سپاه ناحیه امام رضا(ع) شهرستان فردیس اضافه کرد: کمک‌های مردم شهرستان فردیس در حوزه‌ها، پایگاه‌ها و سپاه ناحیه جمع‌آوری‌شده و اولین محموله شامل البسه و پوشاک ارسال‌شده است.

اعزام یک گروه جهادی جهت پخت نان به مناطق سیل‌زده
به گفته وی بیش از ۱۰ گروه جهادی اعلام آمادگی کرده‌اند تا در صورت نیاز به مناطق سیل‌زده اعزام شوند.
این مسئول همچنین از اعزام یک گروه جهادی جهت پخت نان به مناطق سیل‌زده خبر داد و بیان کرد: شهروندان می‌توانند کمک‌های غیر نقدی خود را در قالب چادر مسافرتی، پتو، لباس گرم، مواد خام غذایی و خشک و همچنین انواع کنسرو به نواحی، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج در سطح شهرستان تحویل دهند.
علیزاده تأکید کرد: مردم شهرستان انقلابی و خیر فردیس همواره در عرصه‌های مختلف کمک‌رسان و پیشتاز بوده‌اند و در این عرصه به‌خوبی عمل کرده‌اند.
فرمانده سپاه ناحیه فردیس ضمن قدردانی و تشکر از مردم شهرستان فردیس، تصریح کرد: با هماهنگی‌های انجام‌شده در راستای کمک به هم‌وطنان آسیب‌دیده در سیل اخیر استان‌های گلستان و مازندران همه پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج شهرستان فردیس برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی و ارسال در سریع‌ترین زمان ممکن آماده هستند.
انتهای پیام

captcha