شهدا مسیر معرفت الهی را برای مردم و مسئولان باز کردند
کد خبر: 3792932
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶

شهدا مسیر معرفت الهی را برای مردم و مسئولان باز کردند

گروه سیاست و اقتصاد ــ فرمانده سپاه البرز با تأکید بر اینکه نباید راه شهدا را فراموش کنیم، گفت: شهدا مسیر معرفت الهی را برای مردم و مسئولان باز کردند.

شهدا مسیر معرفت الهی را برای مردم و مسئولان باز کردند

به گزارش ایکنا از البرز، ‌سید‌یوسف مولایی، فرمانده سپاه البرز، امروز، پنجم اسفندماه در همایش مشق عشق که به منظور تجلیل از برجستگان عرصه ایثار فرهنگ و هنر و دستگاه‌های هم خانواده وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن سیروس صابر ارشاد البرز برگزار شد با تأکید براینکه شهدا زنده هستند در کلام قرآن نیز ثابت شده است، اظهار کرد: شهدا هنوز قابلیت نشان دادن راه و ارتزاق را دارند.
وی با بیان اینکه در دوران 40 ساله انقلاب اسلامی لحظه‌ای توطئه‌های دشمنان قطع نشده است، افزود: دشمن40 سال بدون وقفه در هر شرایطی یک یا چندین مانع را ایجاد کرده است.
فرمانده سپاه البرز بیان کرد: جنگ تحمیلی با 230 هزار شهید، ترور 17 هزار نفر از مردم و مسئولان کشورمان و همچنین ترور دانشمنمدان کشورمان از جمله این موانع است.
مولایی افزود: موانع فرهنگی زیادی نیز بر سر راه انقلاب ما گذاشتند که برای پیدا کردن راه گذر از این موانع باید به قرآن‌کریم رجوع کنیم.
وی گفت: زمانیکه جهاد کردی و اراده کردی برای خدا کار کنی، خدا موانع را باز می‌کند همانطور که خداوند در ابتدای هشت سال دفاع مقدس و همچنین در تحریم‌ها راه را به ما نشان داد.
فرمانده سپاه البرز گفت: اگر در تاریکی مسیر داشته باشیم ولی نور نداشته باشیم راهی برای رسیدن به هدف نداریم و در این مسیر با ایثار و شهادت است که می تواند مسیرها را پیدا کرد.
وی با بیان اینکه امروز هنوز این مسیر ادامه دارد، افزود: وقتی سوداگری به جای ایثارگری بنشیند منتظر پیروزی نباشید و زمانیکه سوداگری در تمام ارکان باشد کار سخت می‌شود.
مولایی تصریح کرد: وقتی شهدا را یادمان رفت نوری که مسیر را روشن کند وجود نخواهد داشت زیرا مسیر معرفت الهی را شهدا برای مردم و مسئولان باز کردند.
فرمانده سپاه البرز در پایان از شهید حججی به عنوان نماد فرهنگ استقامت، استواری و پایداری در مقابل دشمنان نام برد و افزود: کسی که در راه خدا پایداری و جهاد کند راه‌ها به او نشان داده می‌شود.
یادآور می‌شود، در این همایش از 70 نفر از ایثارگران فرهنگ و ارشاد اسلامی و دستگاه‌های هم‌خانواده تجلیل شد.
انتهای پیام

captcha