«یوسف جعفرزاده»؛ نماینده قراء هرمزگان در جشنواره تلاوت‌های مجلسی
کد خبر: 3786541
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵

«یوسف جعفرزاده»؛ نماینده قراء هرمزگان در جشنواره تلاوت‌های مجلسی

گروه مسابقات ــ طی برپایی مرحله مقدماتی سیزدهمین دوره جشنواره تلاوت‌های مجلسی در استان‌ها، شب‌ گذشته، دوازدهم بهمن‌ماه، «یوسف جعفرزاده» به عنوان نماینده قراء هرمزگان برای اعزام به این جشنواره مردمی انتخاب شد.

به گزارش ایکنا؛ شب گذشته، ۱۲ بهمن‌ماه، جلسه مجتبی محسن‌زاده در بندرعباس میزبان علاقه‌مندان به ساحت مقدس قرآن کریم و مشتاقان حضور در مرحله مقدماتی جشنواره تلاوت‌های مجلسی بود.
این جلسه که هر هفته جمعه شب‌ها محل درس و آموزش مردم استان هرمزگان و شهر بندرعباس برای آموزش قرآن است، شامگاه گذشته با حضور تعدادی از قاریان و مستمعان قرآنی مرحله مقدماتی جشنواره سیزدهم تلاوت‌های مجلسی را پشت سر گذاشت.
در این جلسه شش نفر از قاریانی که تقریبا سطح بهتری از دیگر حاضران داشتند، به تلاوت آیات منتخب قرآن پرداختند. در پایان این مرحله و با اتخاذ آراء به دست آمده توسط مستمعان، یوسف جعفرزاده توانست بیشترین آراء را از آن خود کرده و جواز ورود به مرحله نهایی را کسب کند.
در پایان این جلسه نیز از سوی برگزارکنندگان به هر یک از قراء شرکت‌کننده مراسم به رسم یادبود، لوح تقدیر و هدایایی اهدا شد.

همچنین، امشب، ۱۳ بهمن‌ماه نیز آخرین مرحله دور استانی این طرح در شهر تبریز و در استان آذربایجان شرقی و جلسه قرآن مهدی محمدزاده شکل خواهد گرفت و بدین ترتیب تمامی نفرات حاضر در مرحله پایانی مشخص خواهند شد.
یادآوری می‌شود، مرحله نهایی جشنواره تلاوت‌های مجلسی روز ۲۶ بهمن‌ماه در محل دائمی جشنواره یعنی حسینیه صاحب‌الزمانی تهران برگزار خواهد شد.


انتهای پیام

captcha