تمدید مهلت ثبت‌نام در مسابقات قرآن کانون‌های مساجد البرز
کد خبر: 3777097
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹

تمدید مهلت ثبت‌نام در مسابقات قرآن کانون‌های مساجد البرز

گروه فعالیت‌های قرآنی - مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد البرز با اشاره به برگزاری سیزدهمین دوره مسابقات قرآن «مدهامّتان» در اسفندماه امسال گفت: مهلت ثبت‌نام در این مسابقات که پیش از این ۳۰ آذر اعلام شده بود تا ۱۵ دی تمدید شد.

تمدید مهلت ثبت‌نام در مسابقات قرآن کانون‌های مساجد البرز

کاظم شکری، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: ستادعالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در راستای نشر، ترویج معارف قرآنی، استفاده از ابراز‌های فرهنگی و هنری برای جذب و ترغیب حضور و شرکت بیشتر و بهتر نوجوانان و جوانان در فعالیت‌های قرآنی مساجد، سیزدهمین دوره مسابقات قرآن با عنوان «مدهامتان» را برگزار می‌کند.
وی با اشاره به اهداف مسابقات قرآنی مدهامتان افزود: کشف و شناسایی استعداد‌های برتر قرآنی فعال کانون‌های مساجد در قالب ایجاد رقابت سالم، شناسایی و ارتقای سطح اطلاعات عمومی و تخصصی نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به فعالیت‌های قرآنی و ترغیب و تشویق مدیران کانون‌ها به کشف استعداد‌های محلی و منطقه‌ای فعال قرآنی از جمله اهداف برگزاری سیزدهمین دوره مسابقات قرآن با عنوان «مدهامتان» است.
این مسئول، استفاده از ظرفیت دستگاه‌ها و نهاد‌های فرهنگی و قرآنی جهت تقویت بخش فعالیت‌های قرآنی در کانون‌های مساجد و آشنایی بیش از پیش مسئولان و مردم با استعداد‌ها و ظرفیت‌های قرآنی موجود در کانون‌های مساجد و استفاده از ظرفیت دستگاه‌ها و نهاد‌های فرهنگی و قرآنی جهت تقویت بخشی فعالیت‌های قرآنی در کانون‌های مساجد را از دیگر اهداف برگزاری سیزدهمین دوره مسابقات قرآن با عنوان «مدهامتان» برشمرد.
شکری به رشته‌های این دوره از مسابقات اشاره و عنوان کرد: رشته‌های حفظ کل و قرائت «تحقیق» برای گروه سنی ۱۶ تا ۳۰ و رشته‌های قرائت «ترتیل»، حفظ جزء ۳۰، اذان، قرائت تقلیدی، نقاشی آیات و قرائت نماز برای گروه سنی هفت تا ۱۶ سال در نظر گرفته شده است.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد البرز با بیان اینکه ثبت‌نام این جشنواره از ۱۵ آذر ماه جاری آغاز شده است، اضافه کرد: مهلت ثبت‌نام در این دوره از مسابقات تا ١٥ دی ماه امسال تمدید شد وعلاقه‌مندان به شرکت در این دوره از مسابقات می‌توانند با مراجعه به سایت www.modhammatan.com نسبت به ثبت‌نام و همچنین کسب اطلاعات بیشتر از نحوه مسابقات اقدام کنند.
وی با اشاره به رده‌های سنی مجاز در این مسابقات گفت: این مسابقات در دو گروه سنی هفت تا ۱۶ و ۱۶ تا ۳۰ سال و در دو بخش خواهران و برادران برگزار می‌شود.
مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد البرز، زمان برگزاری مرحله استانی این مسابقات را ۳۰ آذر تا ۱۵ اسفند اعلام کرد و افزود: برگزیدگان مرحله استانی به مرحله کشوری این مسابقات راه می‌یابند.
وی، یادآور شد: مرحله کشوری سیزدهمین دوره مسابقات قرآن با عنوان «مدهامتان» به میزبانی دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان خراسان رضوی برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha