ثبت‌نام ۲۷ هزار نفر در سامانه «بچه‌های مسجد» البرز
کد خبر: 3774898
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴

ثبت‌نام ۲۷ هزار نفر در سامانه «بچه‌های مسجد» البرز

گروه فرهنگی ـ مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد البرز از ثبت‌نام ۲۷ هزار نفر در سامانه «بچه‌های مسجد» این استان خبر داد.

ثبت‌نام 27 هزار نفر در سامانه «بچه‌های مسجد» البرز

حجت‌الاسلام کاظم شکری، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، با اشاره به اینکه ثبت‌نام فعالان کانون‌های فرهنگی ـ‌ هنری مساجد در سامانه «بچه‌های مسجد» با هدف ساماندهی و سازماندهی منسجم و هدفمند انجام شده است، اظهار کرد: در این سامانه اطلاعات جامع کانون های فرهنگی ـ هنری مساجد سراسر کشور ثبت می شود.
وی با بیان اینکه تاکنون 27 هزار نفر به‌عنوان عضو کانون‌های مساجد البرز در سامانه «بچه‌های مسجد» نام‌نویسی کرده‌اند، افزود: شفاف‌سازی فعالیت‌های فرهنگی هنری، سازماندهی برنامه‌های کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد و تقویت و تسهیل ارتباط بین کانون‌ها از جمله اهداف راه‌اندازی این سامانه به شمار می‌رود.
این مسئول در ادامه با تأکید بر لزوم تعامل میان ارکان مسجد، اضافه کرد: کار کانون یک کار تشکیلاتی بوده و داشتن نقشه راه در کار تشکیلاتی بسیار ضروری است. کانون ها باید برای خود نقشه راهی ترسیم کرده و مطابق با سیاست های کانون های فرهنگی و هنری مساجد برنامه ریزی کنند.
شکری با بیان اینکه دشمن در کمین بوده و درصدد تضعیف باورهای دینی و اعتقادی ملت است، افزود: اگر برنامه ریزی درستی نداشته و جوانان را به مساجد جذب نکنیم، دشمن برای ما برنامه ریزی می کند.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز بر اجرای فعالیت های فرهنگی و هنری با پیوست مسجدمحوری تاکید کرد و گفت: تعاون و همکاری، نظم و انضباط، مشورت کردن، اخلاق مداری و اخلاق محوری، کادرسازی و تربیت کادر از اصول مهمی است که باید در کانون های فرهنگی و هنری مساجد رعایت شود.
انتهای پیام

captcha