اعلام نفرات برتر چهل و یکمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم استان ایلام
کد خبر: 3733277
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸

اعلام نفرات برتر چهل و یکمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم استان ایلام

گروه فعالیت‌های قرانی - چهل و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف و امور خیریه در ۱۵ رشته و در قالب سه بخش آوایی انفرادی، معارفی، آواها و نغمات دینی هم‌زمان با سراسر کشور در استان ایلام نیز برگزار شد.

به گزارش ایکنا از ایلام، چهل و یکمین دوره مسابقات قرآنی در روزهای 26 و 27 تیرماه سال جاری در مرکز استان باهم به رقابت پرداختند که بعد از رأی هیئت‌داوران نفرات برتر هر رشته اعلام و معرفی شدند.
بر اساس این گزارش، زین‌العابدین مظفری، مسعود امامی و شهریار نیازی در رشته قرائت، مالک عبدی، روح‌الله یاری‌زاده و یاسر رجبی در رشته ترتیل، حسن فرخی مقدم، عیسی پناهی‌زاده و علی عباسی در حفظ کل قرآن کریم رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.
همچنین مهدی احمدی، مصطفی جعفر زاده و حسن پناهی در رشته حفظ 10 جز قرآن کریم، حیدر محقق، مهدی نورایی و مهران احسانی در رشته دعاخوانی و مهرداد الماسی، محمدمهدی شیخ محمدی، محمدجواد خانی در بخش اذان رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.
در بخش خواهران و در رشته قرائت زهرا باقرآبادی، یکتا صمدی نیا و کوثر موسوی، در رشته ترتیل مرضیه پورتیمور، زینب مهدوی، زهرا فتح الهی، در رشته حفظ کل قرآن کریم ناهید شیرزادی و زهرا ابدالی و در حفظ 20 جزء نیز زینب کرمی و فاطمه محسن زاده عنوان‌های برتر را کسب کردند.
همچنین بخش رشته‌های معارفی برادران، روح‌الله پور عسکری در تفسیر قرآن کریم، هادی ایزدپناه در حفظ و معارف احادیث و حسن فرخی مقدم در حفظ و معارف موضوعی قرآن کریم و در بخش خواهران سرور اسماعیلی در رشته تفسیر قرآن کریم، میترا اطاقی در رشته حفظ و معارف احادیث و سیده پرگل شمسی در رشته حفظ و معارف موضوعی قرآن کریم حائز رتبه‌های برتر شدند.
نفرات برتر چهل و یکمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم به مرحله کشوری که از 10 تا 25 مهرماه در اراک برگزار می‌شود، راه خواهند یافت
انتهای پیام
captcha