فعالیت‌های مؤسسه قرآنی «طارق» تبریز تشریح شد
کد خبر: 3730404
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵

فعالیت‌های مؤسسه قرآنی «طارق» تبریز تشریح شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــمؤسسه فرهنگی قرآن و عترت طارق شهرستان تبریز‌ فعالیت‌های متنوعی را در زمینه قرآنی ـ فرهنگی برای قرآن‌آموزان خود در نظر گرفته است.

به گزارش ایکنا؛ مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت طارق شهرستان تبریز در طول سال برنامه‌های متنوع قرآنی را برگزار می‌کند که در حال حاضر برای دوره تابستان کلاس‌های متنوعی را در نظر گرفته است.
بر این اساس، کلاس‌هایی که برای ترم تابستان از شنبه تا چهارشنبه در حال برگزاری است، ویژه آقایان از ساعت 16 تا 21 و بانوان 8:30 تا 14 است. کلاس‌های آقایان شامل روخوانی، روان‌خوانی، تجوید، فصیح‌خوانی، صوت و لحن، ترتیل‌خوانی، حفظ مقدماتی، عمومی و تخصصی، مفاهیم و تفسیر سطح یک تا 5 و قرآن در 14 کلاس آموزشی است.
اساتیدی که دروس قرآنی ویژه آقایان را تدریس می‌کنند شامل محمد‌حسین دانشور، وحید غفران‌نیا، مهدی محمد‌زاده، علی اصلانی، حجت‌الاسلام والمسلمین جواد محسن‌زاده هستند.
رشته‌های ویژه بانوان در 14 کلاس شامل روخوانی، تجوید، صوت و لحن، حفظ مقدماتی، تخصیص و مفاهیم است. کلاس‌های نونهالان 4 تا 6 سال نیز شامل 3 کلاس آموزشی است که دروسی چون حفظ جزء 30 قرآن، قصه‌گویی، نمایش قرآنی، نقاشی و کاردستی است.
همچنین جلسه احکام ویژه بانوان از روز سه‌شنبه، 26 تیر‌ماه توسط صادقیان از مربیان قرآنی مجرب برای گروه سنی 18 سال آغاز می‌شود و تا پایان شهریورماه ادامه دارد.
انتهای پیام

captcha