انتقال پایتخت رژیم اسرائیل به قدس، تجاوز آشکار به ملت فلسطین است
کد خبر: 3715510
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷

انتقال پایتخت رژیم اسرائیل به قدس، تجاوز آشکار به ملت فلسطین است

گروه سیاسی- امام جمعه نظرآباد انتقال پایتخت رژیم اسرائیل به قدس را تجاوز آشکار به ملت فلسطین دانست و گفت: این اقدام یقینا بی‌جواب نخواهد ماند.

انتقال پایتخت رژیم اسرائیل به قدس تجاوز آشکار به ملت فلسطین است

به گزارش ایکنا از البرز، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین جعفر محسن‌زاده، 28اردیبهشت در خطبه‌های نماز جمعه نظرآباد، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: باید بکوشیم تا از فضایل این ماه مبارک استفاده کنیم.
وی در ادامه با اشاره به حماسه جاودانه آزادی خرمشهر و بیرون راندن متجاوزان رژیم بعث عراق از این شهر، عنوان کرد: کشور ایران با تفکر و روحیه بسیجی پس از هشت سال جنگ پیروز شد.
محسن‌زاده با اشاره به بیانات امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه بسیجیان در جنگ تحمیلی نشان دادند که با مدیریت صحیح می‌توان اسلام را فاتح کرد، خطاب به بسیجیان، افزود: باید بدانید که کارتان به پایان نرسیده است و از این فرمایش باید به نحو احسن بهره‌گیری کنید.
این مسئول با اشاره به ورود بسیجیان و تفکر بسیجی در تحولات منطقه، گفت: امروز بازیگر اصلی صحنه‌های نبرد، بسیجیان و جوانان هستند.
امام‌جمعه نظرآباد با اشاره به تأسیس سفارت آمریکا در فلسطین، گفت: رژیم غاصب اسرائیل به‌ناحق قدس را پایتخت این کشور اعلام کرده است، این اقدام شیطانی با مقابله و مخالفت مردم مسلمان فلسطین همراه بود که در پی این خیزش تعداد زیادی از مردم به شهادت رسیدند.
وی در بخش دیگری با اشاره به قهرمانی تیم فوتسال بانوان ایران در آسیا، خاطرنشان کرد: افتخار می‌کنیم که یکی از اعضای تیم ملی فوتسال، نظرآبادی است و این مهم نشان‌دهنده‌ی پتانسیل‌ها و توانایی‌های جوانان دارد.
وی با اشاره به وجود جوانان توانا و قهرمان در رشته‌های مختلف ورزشی در نظرآباد، افزود: مسئولان باید شرایط ظهور و بروز این استعدادها را فراهم کنند.
محسن‌زاده با تأکید بر لزوم ایجاد امکانات ورزشی در شهرستان نظرآباد، تصریح کرد: امید داریم که شاهد توسعه کمی و کیفی ورزش و همچنین پیشرفت همه‌جانبه ورزشکاران نظرآباد باشیم.
انتهای پیام./

captcha