ضرورت توسعه فعالیت‌های فرهنگی برای مقابله با بدحجابی
کد خبر: 3623488
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲

ضرورت توسعه فعالیت‌های فرهنگی برای مقابله با بدحجابی

گروه فرهنگی: فرمانده سپاه شهرستان فردیس گفت: ترویج و توسعه فعالیت‌های فرهنگی فاخر موثرین راه برای مقابله با پدیده بدحجابی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، علی لشگری، فرمانده سپاه شهرستان فردیس، چهارم مرداد در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان فردیس که در دفتر امام‌جمعه برگزار شد، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص اهمیت ارتباط مسئولان و مردم، اظهار کرد: این مجموعه جلسات به‌منظور سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی برگزار می‌شود که سازمان‌های مختلف می‌توانند آسیب‌شناسی و برنامه‌های خود را به دیگر ادارات انتقال دهند.
فرمانده سپاه فردیس بابیان اینکه سپاه از تمام ظرفیت‌های خود برای کاهش معضلات فرهنگی استفاده می‌کند، عنوان کرد: شهرستان فردیس بیش از همه‌چیز به انجام فعالیت‌های فرهنگی احتیاج دارد و مهم‌ترین برنامه‌ی مسئولان ادارات مختلف باید سیاست‌گذاری برای ارتقاء سطح فرهنگ عمومی باشد.
وی از انجام اقدامات فرهنگی ویژه برای مقابله با بی‌حجابی و بدحجابی در شهرستان فردیس خبر داد و افزود: در حال حاضر انجام اقدامات سلبی و برخورد قاطع برای مقابله با بدحجابی نیست و تنها راه مقابله با این هجمه فرهنگی فعالیت‌های فاخر فرهنگی است.
لشگری در ادامه بابیان اینکه پررنگ کردن نقاط مثبت می‌تواند یکی از راهکارهای افزایش سطح فرهنگ عمومی باشد، تأکید کرد: باید باهم افزایی و همکاری به فردیس و شهروندان آن هویت دهیم و نسبت به افزایش زیرساخت‌های آن اقدام کنیم تا معضلات این شهرستان نیم میلیونی کمرنگ شود و به‌مرورزمان از بین رود.
برگزاری همایش دختران آسمانی در فردیس
وی مقابله با فرقه ضاله را یکی از برنامه‌های مهم سپاه ناحیه امام رضا(ع) اعلام کرد و گفت: اقامه نماز، زکات، امربه‌معروف و نهی از منکر از راهکارهایی است که ادارات و سازمان‌های مختلف می‌توانند برای مقابله با فرق ضاله انجام دهند.
فرمانده سپاه فردیس از برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در دهه کرامت خبر داد و عنوان کرد: برگزاری همایش دختران آسمانی، نمایش بازسازی حادثه غدیر خم، برگزاری مراسم خانواده‌ای آسمانی و غیره با همکاری دیگر ادارات ازجمله برنامه‌های سپاه امام رضا(ع) است.
captcha