برگزاری یادواره ۲۹ شهید دیشموک
کد خبر: 3622449
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳

برگزاری یادواره ۲۹ شهید دیشموک

گروه اجتماعی: یادواره ۲۹ شهید والامقام بخش دیشموک و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گمنام این بخش با حضور جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در این شهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، یادواره ۲۹ شهید والامقام بخش دیشموک  و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گمنام این بخش با حضور جهانگیر انصاری، جانشین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، خانواده معزز شهدا و جانبازان در محل حوزه مقاومت بسیج امام محمد تقی(ع) دیشموک برگزار شد.
سعید برومندزاده، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه در این یادواره ضمن تشکر از مردم بخش دیشموک به خاطر استقبال، تشییع و خاکسپاری پرشکوه شهدای گمنام این بخش، گفت: کار و تلاش برای شهدا رحمت است که نصیب هر کسی نمی‌شود.
در این یادواره که با استقبال خوب مردم دیشموک همراه بود فرزاد نجات‌نیا به مداحی در وصف شهدا پرداخت و سرهنگ انصاری نیز سخنران ویژه این برنامه بود.
در این مراسم از سوی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه از شهردار و رئیس اداره برق دیشموک به علت همکاری و تلاش برای هر چه بهتر برگزار شدن برنامه‌های فرهنگی شهدا با اهدای لوح سپاسی تقدیر به عمل آمد.
این مراسم به همت حوزه مقاومت بسیج امام محمدتقی(ع) دیشموک و معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه شهرستان کهگیلویه برگزار شد.
منبع: پایگاه خبری شهرستان کهگیلویه
captcha