می‌خواهم دوستانم را با قرآن آشنا کنم
کد خبر: 3610020
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴
خردسالترین حافظ قرآن کشور از آرزویش گفت:

می‌خواهم دوستانم را با قرآن آشنا کنم

گروه فرهنگی: مهدی صفری خردسالترین حافظ قرآن کشور از آرزوهایش گفت که می‌خواهد دوستانش را با قرآن آشنا کند و جراح مغز شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از زنجان، کودک خردسال خدابنده‌ای، مهدی صفری، کوچکترین حافظ قرآن کریم کشور در روزهای پایانی بهار 96 شد.

می‌خواهم جراح مغز شوم

خردسالی که با لهجه کودکانه‌اش آیات عظیم وحی را از حفظ می‌خواند و دنیای کودکی‌اش سرشار از خوشحالی حافظ کل شدن، است.

پای صحبت‌هایش نشستیم، آنقدر متین و مودب بود که شاید باور کردنش سخت بود که این فرد، کودکی 6 ساله است، نمونه بارز تربیت قرآنی را در رفتار و صحبت‌هایش می‌شد دید. هر چند هنوز در عالم کودکی بود ولی آرزوهای بزرگی در سر داشت.

مهدی صفری گفت که حفظ کردن قرآن اصلا برایش سخت نبود و آرزویش این است که هیچگاه آیاتی را که حفظ کرده از یادش نرود، حتی وقتی بزرگ شد.

مهدی گفت: در زمینه قرآنی دوست دارد همه دوست‌هایش را با قرآن آشنا کند و در مسابقات بین‌المللی شرکت کند.

وقتی از او پرسیدم دوست دارد وقتی بزرگ شد، چه‌کاره شود، گفت: دوست دارد دکتر مغز شود، جراح مغز. چون خیلی این کار را دوست دارد.

مهدی گفت: علاوه بر مربیان قرآنی‌اش در جامعة‌القرآن، مادرش خیلی زحمت کشید تا او قرآن را حفظ کند.

می‌خواهم جراح مغز شوم

به گزارش ایکنا مهدی صفری متولد ۲۲ شهریور سال ۸۹ است و یک برادر بزرگتر به نام نیما دارد که ۱۴ ساله است و در زمینه ورزشی حضور موفقی دارد.

مادر مهدی خانه‌دار و پدرش بازنشسته ارتش است و مهدی از سه‌ونیم سالگی وارد جامعةالقرآن قیدار شد و کلاس‌های آیات و احادیث، حفظ موضوعی به روش اشاره و روخوانی و روان‌خوانی و حفظ جزء ۳۰ را آغاز کرد و پس از طی دوره‌های مقدماتی قرآن کریم، با توجه به استعدادی که داشت طی مدت یک سال موفق به حفظ کل قرآن کریم شد.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
فاطمه حسنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۶/۰۳/۲۹ - ۱۸:۰۲
0
0
فتبارک الله احسن الخالقین
مرحبا به تلاش و همت مادر ومربی آقا مهدی
captcha