پاسدار انقلاب؛ مدافع ارزش‌های نظام اسلامی است
کد خبر: 3609179
تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۲

پاسدار انقلاب؛ مدافع ارزش‌های نظام اسلامی است

گروه سیاسی: فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز گفت: پاسداران انقلاب، مدافعان همه جانبه نظام و ارزش‌های اسلامی هستند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، سردار یوسف مولایی، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز، 22خرداد در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه فردیس که در سالن ولایت این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: زمانی که انقلابی پیروز شد علی رغم جوان بودن از روز اول تهدیداتی اعم از جنگ سخت، هجمه فرهنگی، سایبری و فضای مجازی علیه آن اعمال شد.
وی افزود: اکنون شاهد همین تهدیدها هستیم، چهارشنبه گذشته شاهد بودیم دشمن بعد از چندین بار تلاش توانست دو عملیات کور را در کشور انجام دهد.
این مسئول بیان کرد: ایران به غرب و شرق نه گفته است، سپاه پاسداران به منظور پاسداری از دستاوردهای انقلاب تشکیل شد.
وی با تاکید بر لزوم شناخت نظام انقلاب اسلامی، تصریح کرد: به طور قطع لازمه دفاع از دین و انقلاب شناخت آن است؛ کشور با تهدیدات متعدد و بیشماری رو به رو است.
مولایی با تاکید بر اینکه حملات سایبری و فضای مجازی یکی از مهم‌ترین تهدیداتی است که دشمن در رابطه با ایران پیش گرفته است، گفت: بعد از گذشت سالیان سال از پیروزی انقلاب اسلامی بسیاری از اصول و مبانی را فراموش کرده‌ایم، متاسفانه در بسیاری اوقات پول و قدرت مبنای عمل افراد شده است.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز با اشاره به اینکه واگرایی اجتماعی، اقتصادی و غیره نوعی تهدید محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد:‌ پاسداری نگهبانی نیست پاسداری به معنای آن است که همه جانبه از ارزش‌های نظام دفاع کنیم.
وی با اشاره به اینکه در سپاه پاسداران افرادی انقلابی، پاسدار و مدافع فعالیت دارند، گفت: شناسایی فرصت‌ها و تهدیدها همچنین بهره‌مندی از نیروی انسانی کارآمد ضروری است.
این مسئول با تاکید بر اینکه استفاده از نیروی بسیج و ظرفیت‌های  علمی مردمی جز داشته ملی محسوب می‌شود، ابراز کرد: باید از ظرفیت بسیج با گردهمایی تمامی اقشار در راستای رسیدن به اهداف عالی نظام بهره گرفت.
فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) تصریح کرد: باید برای اجرایی شدن امور ابتدا طرح لازمه را مد نظر قرار داد، پرداختن به شخصیت‌های هم‌تراز با انقلاب اسلامی یکی از مهم‌ترین وظایف سپاه پاسداران محسوب می‌شود.


captcha