دفاع از فرهنگ اسلام؛ از رسالت‌های ‌منتظران امام زمان‌(عج)
کد خبر: 1415357
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۲

دفاع از فرهنگ اسلام؛ از رسالت‌های ‌منتظران امام زمان‌(عج)

گروه اجتماعی: رئیس بنیاد مهدویت چهارمحال و بختیاری با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ غنی مهدویت، دفاع از ارزش‌ها و فرهنگ اسلام را از رسالت‌های ضروری منتظران امام زمان‌(عج) عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام رحمت‌الله اروجی، رئیس بنیاد مهدویت استان چهارمحال و بختیاری امروز، 18 خرداد در افتتاحیه همایش امام زمان‌شناسی با اشاره به ضرورت برگزاری پربارتر اعمال شب نیمه شعبان امسال، افزود: اندیشه در مفاهیم مهدویت و مقوله انتظار، زمینه‌ای می‎شود تا یک منتظر واقعی در عصر غیبت باشیم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گفت: شیعه امام زمان(عج) در درجه اول باید این نکته را بداند که علت نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری به‌عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی این است که باید با تمام قوا در برابر تحریم‌های دشمنان ایستادگی کنیم و از ارزش‌ها و فرهنگ اسلام ناب محمدی دفاع کنیم.
رئیس بنیاد مهدویت چهارمحال و بختیاری با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ غنی مهدویت، دفاع از ارزش‌ها و فرهنگ اسلام را از رسالت‌های ضروری منتظران امام زمان‌(عج) عنوان کرد.
به گفته وی، کشور ما ‌از لحاظ فرهنگ غنی و از لحاظ ثروت ‌ ثروتمند‌ است اما در عین حال باید دانست که کار در برابر جنگ نابرابر فرهنگی و در برابر تحریم‌ها بسیار دشوار است و نباید کتمان کرد که در مسیر دفاع تلفات نداشته‌ایم اما این نکته بسیار مهم است که ما در طول 35 سال با جان و دل در برابر هجمه‌های همه جانبه دشمن ایستادگی کرده‌ایم.
حجت‌الاسلام اروجی با اشاره به رسالت رسانه‎ها در راستای ترویج فرهنگ مهدویت، اظهار کرد: فضای مجازی نقش مؤثری در ترویج و نهادینه شدن این فرهنگ غنی دارد.
رئیس بنیاد مهدویت استان گفت: دشمن به‌خوبی می‌داند دفاع مردم ایران کاری بس بزرگ و عظیم است و این مهم مگر با عنایت و لطف امام زمان(عج) و رهبری نائب بر حقش مقام معظم رهبری، حاصل نشده است.

captcha