برگزاری دوره تعالی مربیان مؤسسه مهد قرآن خوی
کد خبر: 4212832
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۸

برگزاری دوره تعالی مربیان مؤسسه مهد قرآن خوی

دوره تعالی مربیان منتخب مؤسسه مهد قرآن کریم شهرستان خوی با حضور حجت‌الاسلام محمدحسین الهی‌زاده برگزار شد.

برگزاری دوره تعالی مربیان موسسه مهد قرآن

به گزارش ایکنا، دوره دو روزه تعالی مربیان منتخب مؤسسه مهد قرآن کریم شهرستان خوی با تدریس حضوری حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین الهی‌زاده، استاد و مولف کتاب‌های تدبر در قرآن کریم برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمد فیضی، مدیر مهد قرآن شهرستان خوی در این باره گفت: طرح‌های تدبر در قرآن و سیره معصومین(ع) حاصل سال‌ها انس و تحقیق در قرآن و سیره اهل بیت است که با هدف عمومی‌سازی انس با این دو یادگار پیامبر در میان مردم تدوین شده و چندین سال است که در مؤسسه مهد قرآن کریم مأوا تدریس می‌شود.

وی افزود: علاقه‌مندان برای بهره‌مندی از این سبک نوین آموزش قرآن می‌توانند با مراجعه به واحد آموزش بزرگسالان مؤسسه در کلاس‌های ترم جدید ثبت‌نام کنند.

یادآور می‌شود، از جمله مهم‌ترین آثار منتشر شده یا در دست انتشار حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین الهی‌زاده می‌توان به کتاب‌های «روش تدبر در قرآن»، «روش تفسیر موضوعی»، «روش تفسیر قرآن به قرآن»، «روش تدبر در سیره معصومین (ع)»، «روش تفسیری صدرالمتألهین»، «ارکان فرهنگ عمومی جامعه قرآنی»، «مودت در قرآن»، «انسان‌شناسی»، «جلوه‌های توحید عملی در زندگی فردی و اجتماعی و سیری در سیره معصومین (ع)» و ... اشاره کرد. 

مدیریت گروه علوم قرآن و حدیث دانشگاه علوم اسلامی رضوی، مدیر حوزه علمیه زابل، مدیر اجرایی دومین کنگره مجمع بررسی‌های اقتصاد اسلامی، معاونت پژوهشی موسسه إسراء، معاونت پژوهشی مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام‌خمینی(ره) دفتر قم،‌ عضو هیئت علمی جامعه المصطفی العالمیه و ... از جمله سوابق این استاد تدبر در قرآن کریم در ادوار مختلف بوده است. 

انتهای پیام
captcha