پنج هزار مددجوی قمی در نهضت ملی مسکن واجد شرایط شدند
کد خبر: 4211083
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۹

پنج هزار مددجوی قمی در نهضت ملی مسکن واجد شرایط شدند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم با اشاره به وضعیت ثبت‌نام مددجویان قمی در طرح نهضت ملی مسکن، گفت: پنج هزار مددجو تحت پوشش این نهاد واجد شرایط خانه‌دارشدن در این طرح هستند.

حجت‌الاسلام طا‌ها مهری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قمبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد قم، حجت‌الاسلام طا‌ها مهری، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم طی سخنانی تسهیلات پیش‌بینی‌شده جهت خانه‌دارشدن مددجویان را موردتوجه قرار داد و گفت: برای تامین آورده این افراد ۲۵ میلیارد ریال وام از طرق کمیته امداد پرداخت می‌شود.
 
وی ادامه داد: علاوه بر تسهیلات رایج بانکی همچنین قرار است کمک‌هایی نیز از طریق خیرین به مددجویان جهت تامین آورده اختصاص پیدا کند.
 
مدیرکل کمیته امداد استان قم با اشاره به واگذاری ۸۰ واحد مسکونی به مددجویان قمی طی روز‌های گذشته، خاطرنشان کرد: از این بین ۳۴ واحد در سلفچگان، ۲۵ واحد روستایی و ۲۱ واحد آپارتمانی در شهرک پردیسان تحویل متقاضیان شد.
 
مهری با بیان اینکه متراژ واحد‌ها بیش از ۷۰ مترمربع است، گفت: عملیات اجرایی احداث این واحد‌ها از ۲ سال گذشته آغاز شد و در مجموع ۳۹۰ میلیارد ریال هزینه شده است.
 
وی یادآور شد: مهم‌ترین تفاوت این واحد‌ها با واحد‌های نهضت ملی مسکن در این است که متقاضیان لازم نیست قسطی پرداخت کنند و واحد‌ها به‌صورت تمام شده تحویل شده است.
انتهای پیام
captcha