بزرگ‌ترين محفل انس با قرآن دانش‌آموزی در مدارس کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4209298
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۹

بزرگ‌ترين محفل انس با قرآن دانش‌آموزی در مدارس کردستان برگزار می‌شود

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش‌و‌پرورش استان کردستان از برگزاری بزرگترين محفل انس با قرآن كريم دانش‌آموزان جهان اسلام همزمان با سراسر کشور فردا، 20 فروردین در مدارس استان خبر داد.

محفل انس با قرآن دانش آموزی در کردستان

مهدی انور، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش‌و‌پرورش استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: بزرگ‌ترين محفل انس با قرآن كريم دانش‌آموزان جهان اسلام با یاد مظلومیت کودکان غزه همزمان با 28 ماه مبارک رمضان و همزمان با سراسر کشور، در مدارس استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این محفل قرآنی به صورت همزمان در تمام مدارس کشور و استان برگزار خواهد شد، افزود: این محافل در بیش از دو هزار مدرسه سطح استان کردستان و به یاد دانش‌آموزان مظلوم غزه برگزار خواهد شد.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش‌و‌پرورش استان کردستان از برگزاری مراسم نمادین استانی محفل انس با قرآن در صحن جدید مسجد جامع سنندج  با حضور جمعی از  دانش آموزان و مسئولان استانی خبر داد  و بیان کرد: این محفل قرآنی به صورت مستقیم در شبکه‌های استانی و قرآن پخش خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه دانش‌آموزان شرکت‌کننده، ثواب این تلاوت‌ها را به دانش‌آموزان شهید غزه هدیه خواهند کرد، گفت: قاریان و حافظان این محفل، دانش‌‌آموزانی هستند که دارای رتبه‌های برتر کشوری در مسابقات مختلف هستند. 

انتهای پیام
captcha