چهارمین همایش «بیداری و احیای تمدن اسلامی بر مبنای اندیشه‌های سیدجمال‌الدین» برگزار می‌شود
کد خبر: 4190984
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۵
در دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی

چهارمین همایش «بیداری و احیای تمدن اسلامی بر مبنای اندیشه‌های سیدجمال‌الدین» برگزار می‌شود

چهارمین همایش ملی «بیداری و احیای تمدن اسلامی بر مبنای اندیشه‌های سیدجمال‌الدین اسدآبادی» ۱۶ اسفندماه سال جاری در دانشگاه سیدجمال‌الدین اسدآبادی برگزار می‌شود.

سیدجمال‌الدین اسدآبادیبه گزارش ایکنا از همدان، چهارمین همایش ملی «بیداری و احیای تمدن اسلامی بر مبنای اندیشه‌های سیدجمال‌الدین اسدآبادی» در راستای بررسی نقش تفکر سیدجمال‌الدین در احیای تمدن اسلامی و بیداری اسلامی با محوریت موضوع‌های «سیدجمال‌الدین اسدآبادی و جغرافیای جهان اسلام»، «احیای اندیشه و تفکر دینی سیدجمال‌الدین در ایران معاصر»، «علل‌ عقب‌ماندگی جهان اسلام از دیدگاه سیدجمال‌الدین»، «آرمان و اندیشه بیداری اسلامی در دیدگاه سیدجمال‌الدین» برگزار می‌شود.

«ادبیات انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی»، «ادبیات مقاومت و بیداری اسلامی»، «ادبیات بیداری اسلامی در زبان‌های خارجی»، «بازگشت به اسلام دشمن‌ستیزی و استعمارستیزی»، «جایگاه مردم در اندیشه سیدجمال‌الدین» از سایر موضوعات این همایش است.

این همایش در پایگاه مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام( ISC) ثبت شده و مجوز آن از طرف ISC صادر شده است و افراد شرکت‌کننده در این همایش می‌توانند از مزایای آن برخوردار شوند.

چهارمین همایش «بیداری و احیای تمدن اسلامی بر مبنای اندیشه‌های سیدجمال‌الدین» ۱۶ اسفندماه سال جاری همزمان با سالروز تولد سیدجمال‌الدین اسدآبادی برگزار می‌شود و صاحب‌نظران و پژوهشگران می‌توانند مقالات خود را از ۱۵ دی‌ماه تا ۲۵ بهمن‌ماه سال جاری در سایت همایش https://hamedan1.ir/ بارگذاری کنند.

انتهای پیام
captcha