بجنورد میزبان هنرمندان تجسمی شمال و شرق کشور می‌شود
کد خبر: 4188753
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌شمالی خبرداد؛

بجنورد میزبان هنرمندان تجسمی شمال و شرق کشور می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌شمالی گفت: با توجه به برپایی نمایشگاه منطقه‌ای هنرهای تجسمی ایثار طی دی ماه سال جاری در بجنورد، آثار هنرمندان برگزیده این رویداد در مرکز استان به نمایش گذاشته می‌شود.

قاسم محمدزاده، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌شمالیقاسم محمدزاده، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان‌شمالی در گفت و گو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهارکرد: نمایشگاه منطقه‌ای هنرهای تجسمی ایثار دوم دیماه در مجموعه تجاری طلای سفید بجنورد برپا می‌شود و علاقه‌مندان به هنر در بخش‌های مختلف می‌توانند به مدت شش روز از این رویداد دیدن کنند.

وی با بیان اینکه هنرمندان در رشته‌های خوش نویسی، عکاسی، مجسمه سازی، گرافیک، کاریکاتور، طراحی و نقاشی آثار خود را ارایه داده‌اند، ادامه داد: موضوعات آثار این نمایشگاه مکتب شهدا و ایثارگران، زندگی مادران و همسران معظم شهدا و ایثارگران، عفاف، حجاب و سبک زندگی به مکتب ام‌الشهدا، شهدای امنیت، نخبگان علمی و جهاد تبیین، شهید حاج‌قاسم سلیمانی و شهدای مدافع است.

محمدزاده یادآورشد: 14هزار و ۴۰ اثر به دبیرخانه این نمایشگاه رسیده است و داوران از بین این آثار ۲۷۰ اثر را به عنوان برگزیده انتخاب کردند.

انتهای پیام
captcha