برگزاری وبینارهای گروه فرهنگ، رسانه و ارتباطات دانشگاه آزاد کیش
کد خبر: 4188260
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸

برگزاری وبینارهای گروه فرهنگ، رسانه و ارتباطات دانشگاه آزاد کیش

وبینارهای گروه فرهنگ، رسانه و ارتباطات دانشگاه آزاد واحد بین‌الملل کیش به مناسبت هفته پژوهش برگزار می‌شود.

وبینارهای گروه فرهنگ رسانه و ارتباطات دانشگاه آزاد کیش برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا، دانشگاه آزاد واحد بین‌الملل کیش به مناسبت هفته پژوهش اقدام به برگزاری سری نشست‌های تخصصی وبیناری با سخنرانی‌ اعضای گروه فرهنگ، رسانه و ارتباطات کرده است. حضور در این نشست‌ها برای علاقه‌مندان به ویژه دانشجویان و اساتید آزاد و رایگان است. 

اولین نشست از این سلسله‌ نشست‌ها روز شنبه، 25 آذرماه از ساعت 9 تا 11 از سوی سیدمحسن بنی‌هاشمی با موضوع «سواد رسانه‌ای مبتنی بر فرهنگ ضرورتی فراگیر در جهان معاصر» به نشانی اینترنتی https://gharar.ir/r/0e2cd742 برگزار می‌شود. 

همچنین، امیرمحسن مدنی نیز نشست «آشنایی با هنرهای کلاسیک و اثر آن در روند بهبود ارتباطات میان فرهنگی اقوام» را روز دوشنبه، ۲۷ آذرماه از ساعت 13 تا 14:30 به نشانی https://gharar.ir/r/e3400d7c  برگزار می‌کند.

حسین امامی نیز نشست «تکنیک‌های مقابله با اخبار جعلی» را روز دوشنبه، ۲۷ آذرماه از ساعت 15 تا 17 به نشانی https://gharar.ir/r/880a2fcc  برگزار خواهد کرد. همچنین، نشست تخصصی «قابلیت و دلالت‌های آن در مواجهه با چالش‌های عصر دیجیتال» نیز روز سه‌شنبه، 28 آذرماه از ساعت 13 تا  15 از سوی حیدر تورانی به نشانی https://gharar.ir/r/050ef062 برگزار می‌شود. 

همچنین، حمیدرضا ضیایی‌پرور نیز نشست «كاربرد هوش مصنوعی در حوزه پژوهش» را روز چهارشنبه، ٢٩ آذرماه از ساعت ١٠ تا ١٢ به نشانی https://gharar.ir/r/5ceaccb2  برگزار می‌کند. نشست تخصصی «نبرد رسانه ها در جنگ غزه» نیز روز چهارشنبه، 29 آذرماه از ساعت 14 تا 16 از سوی محمدقلی میناوند به نشانی https://gharar.ir/r/10ba590c برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام
captcha