ستاره فوتبال فرانسه: اسلام زندگی مرا تغییر داد
کد خبر: 4169061
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳

ستاره فوتبال فرانسه: اسلام زندگی مرا تغییر داد

پول پوگبا ستاره فوتبال فرانسه و باشگاه یوونتوس ایتالیا در مصاحبه‌ای تلویزیونی به دلایل اسلام‌آوردن خود و تاثیراتی که این موضوع بر زندگی او داشته پرداخته است.

به گزارش ایکنا به نقل دوت الخلیج، پل پوگبا، ستاره فرانسوی فوتبال و باشگاه ایتالیایی یوونتوس در یک مصاحبه تلویزیونی در مورد دلیل مسلمان شدن خود و تاثیراتی که مسلمان شدن او بر زندگی‌اش داشته اظهاراتی را مطرح کرده است.

پوگبا در مصاحبه خود با «الجزیره جنریشن اسپورت» در مورد تغییرات شگرف در شخصیت خود پس از گرویدن به دین اسلام صحبت کرد و خاطرنشان کرد که به فکر کناره‌گیری از فوتبال ظالمانه و هواداران بی رحم این ورزش - آنگونه که خودش آن را توصیف می‌کند - بوده است.

این فوتبالیست فرانسوی درباره دلیل مسلمان شدن خود گفت: یک بار نماز خواندم و در آن زمان قلبم آب شد که انگار بدنم خود را پیدا کرد و با خود گفتم این دین من است و پس از جلسات بسیار با دوستان مسلمانم به این اعتقاد رسیدم.

پوگبا خاطرنشان کرد که دوستان مسلمانش او را تحت تأثیر اخلاق، سبک زندگی و مناسک معنوی خود قرار دادند.

این ستاره فرانسوی دنیای فوتبال تأکید کرد: وقتی خدا را اطاعت می‌کنم همیشه برنده هستم، زندگی من قبل از اسلام کاملاً با فوتبال مرتبط بود اما بعد از آن مفهوم برد و باخت من تغییر کرد.

وی ادامه داد: مهم ترین تغییری که اسلام در شخصیت من ایجاد کرد، صبر داشتن بود؛ به من یاد داد که وقتی با اتفاق بدی مواجه می شوم، عصبانی نشوم.

پوگبا در پایان گفت: پول آدم‌ها را تغییر می‌دهد و ممکن است خانواده‌ها را از بین ببرد و جنگ‌هایی به پا کند. گاهی به خودم می‌گویم: پول بیشتری نمی‌خواهم یا دوباره فوتبال بازی نمی‌کنم. می‌خواهم یک آدم عادی باشم و با مردم عادی زندگی کنم. کسانی که من را برای خودم دوست دارند نه برای شهرت و پول. بعضی از وقت‌ها شرایط سخت می‌شود، اما خدا کمکم ‌می‌کند تا بر این افکار غلبه کنم و قدرت ادامه دادن داشته باشم.

 

 

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
طاهربلغار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۵ - ۰۰:۲۹
0
0
دین مبین اسلام زندگی خیلی از انسان ها را متحول و تغییر داده است. اگر کسی رو به سوی دین اسلام حرکت بکند، حتما به سعادت و موفقیت نائل خواهد آمد.
captcha