۳۵ بقعه در رشت مجری طرح نشاط معنوی هستند
کد خبر: 4148236
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۱

۳۵ بقعه در رشت مجری طرح نشاط معنوی هستند

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رشت گفت: در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان طرح نشاط معنوی سال‌جاری در 35 بقعه متبرکه شاخص در این شهرستان برگزار می‌شود.

محمد قاسم پور رئیس اوقاف رشت

محمد قاسم‌پور، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رشت در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، از اجرای طرح نشاط معنوی در بقاع شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان طرح نشاط معنوی سال‌جاری در بقاع متبرکه شاخص شهرستان‌های رشت و خمام با هدف ایجاد هویت دینی و اسلامی با استفاده از روش‌های نوین آموزشی و مهارتی اجرا می‌شود.

وی در خصوص اهداف دیگر اجرای طرح نشاط معنوی افزود: استفاده از ابزارهای روز و جذاب همانند ظرفیت سالم فضای مجازی و ارتباط‌گیری مؤثر، زمینه‌سازی تربیت نسل جوان و نوجوان جهت کادرسازی برای مدیریت بقاع متبرکه و مراکز افق، تقویت بنیه جسمی و ایجاد نشاط روحی با استفاده از برنامه‌های ورزشی، مهارت‌افزایی و توانمندسازی دانش‌آموزان از اهداف این طرح است.

قاسم‌پور با بیان اینکه علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و بهره‌مندی از برنامه‌های جذاب این طرح از اول تا 14 تیرماه فرصت دارند، گفت: زمان اجرای طرح از 15 تیرماه تا 31 مردادماه سال‌جاری است و مخاطبان این طرح دانش‌آموزان دختر و پسر 8 تا 18 سال هستند.

وی با بیان اینکه 208 بقعه متبرکه در شهرستان رشت وجود دارد، تصریح کرد: 35 بقعه در شهرستان رشت مجری طرح نشاط معنوی هستند؛ این طرح با حضور اساتید و مبلغین اعزامی و بومی، مربیان سبک زندگی اسلامی و برخی از اساتید فنی و حرفه‌ای اجرا می‌شود.

انتهای پیام
captcha