تقدیر از برگزیدگان شانزدهمین مسابقات زیباترین ترتیل در امارات
کد خبر: 4148023
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰

تقدیر از برگزیدگان شانزدهمین مسابقات زیباترین ترتیل در امارات

مسابقه جایزه شیخ راشد آل مکتوم ویژه زیباترین تلاوت با تقدیر از برگزیدگان در رشته‌های مختلف شامگاه دیروز چهارشنبه، 24 خرداد، به کار خود پایان داد.

به گزارش ایکنا به نقل از المواطن،  محمد باسم العسلی در گروه سنی نونهالان، انس عشیری در گروه سنی نوجوانان، عبدالله رجب علی در رده سنی جوانان و ابراهیم مصطفی ابراهیم عون در بخش اذان به عنوان صاحبان تلاوت و صوت برتر اعلام و مورد تقدیر قرار گرفتند.

در مراسم پایانی علاوه بر برگزیدگان از اعضای کمیته‌های داوری مقدماتی و نهایی این مسابقات نیز تجلیل شد.

احمد الزاهد، یکی از اعضای کمیته برگزاری طی سخنانی شرکت 700 شرکت‌کننده با همراهی والدینشان در مسابقه شیخ راشد آل مکتوم ویژه زیباترین تلاوت را افتخاری برای این مسابقه دانست و از آنها تقدیر کرد.

الزاهد خاطرنشان کرد: این مسابقه در حاشیه نهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم دبی آغاز و برای برندگان این بخش جوایز مادی در نظر گرفته شد؛ به گفته وی این مسابقات از ابتدای برگزاری تاکنون به هدف خود یعنی شناسایی و کشف استعدادهای قرآنی و مؤذنان برجسته موفق بوده است.

الزاهد پیوستن بسیاری از برندگان این مسابقه را به فهرست قاریان مشهور جهان اسلام و انتصاب بسیاری از آنان را به عنوان امام جماعت و مؤذن در مساجد امارات و بسیاری از کشورهای عربی و اسلامی، مایه مباهات کمیته برگزاری این مسابقه توصیف کرد.

وی در ادامه از مسئولان امارت دبی به دلیل حمایت از این جایزه و فعالیت‌های قرآنی تشکر و قدردانی کرد.

حاضران در پایان مراسم به تلاوت زیبای برگزیدگان این مسابقه در گروه‌های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان و همچنین بخش اذان گوش سپردند.

انتهای پیام
captcha