روحیه بسیجی و خستگی‌ناپذیری مؤلفه‌های مهم شخصیت مدیران جهادی هستند
کد خبر: 4145399
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۲

روحیه بسیجی و خستگی‌ناپذیری مؤلفه‌های مهم شخصیت مدیران جهادی هستند

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه ولایتمداری شاخصه اصلی پاسداران انقلاب اسلامی است، گفت: روحیه بسیجی و خستگی‌ناپذیری مولفه‌های مهم شخصیت مدیران جهادی است که موفقیت در انجام مأموریت‌ها را تضمین می‌کند.

سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی سپاه فجر، آئین تکریم و معارفه جانشین فرماندهی سپاه فجر و همچنین جانشین فرماندهی سپاه فجر در قرارگاه حضرت احمدبن موسی(ع) عصر دیروز، 11 خردادماه با حضور مدیران، مسئولان و فرماندهان ارشد نظامی استان فارس در شیراز برگزار شد.

سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر در این مراسم با بیان اینکه ولایتمداری شاخصه اصلی پاسداران انقلاب اسلامی است، گفت: روحیه بسیجی و خستگی‌ناپذیری مولفه‌های مهم شخصیت مدیران جهادی است که موفقیت در انجام مأموریت‌ها را تضمین می‌کند.

وی با تجلیل از نقش بی بدیل بسیجیان فارس در خدمت‌رسانی به اقشار محروم، گفت: سپاه و بسیج فارس با تمام توان و به‌کارگیری حداکثر ظرفیت‌ها در حوزه محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی به اقشار نیازمند جامعه فعال هستند و در این زمینه آماده همکاری و تعامل هدفمند با سایر دستگاه‌ها و نهادها هستیم.

یادآور می‌شود،، در این مراسم سرهنگ پاسدار هاشم جمالی، به‌عنوان جانشین فرماندهی سپاه فجر معرفی و از زحمات سرتیپ دوم پاسدار حسن عبدالله‌زاده تجلیل به‌عمل آمد. همچنین سرهنگ پاسدار مجید علی‌پور به‌عنوان جانشین فرماندهی سپاه فجر در قرارگاه حضرت احمدبن موسی(ع) معرفی شد.

انتهای پیام
captcha