روز قدس نماد وحدت و اراده امت اسلامی است
کد خبر: 4133916
تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۷

روز قدس نماد وحدت و اراده امت اسلامی است

سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان در پیامی تأکید کرد که روز قدس نماد وحدت و اراده امت اسلامی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین و غزه و دیگر کشورهای اسلامی است.

ارسالی// روز قدس نماد وحدت و اراده امت اسلامی است

به گزارش ایکنا از سمنان، سازمان بسیج ادارات و کارمندان استان سمنان به مناسبت بزرگداشت روز قدس پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است: روز قدس نماد وحدت و اراده امت اسلامی در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین، غزه و دیگرکشورهای اسلامی و روز لبیک به فریاد مظلومیت ملتی است که با خون فرزندان خود پرده از چهره کریه و خوی ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی برمی دارند.

روز جهانی قدس ۱۴۰۲ به عنوان معیار عزت و قدرت امت اسلامی در سالجاری و اولین سال از قرن جدید از اهمیت بسیار متفاوتی در مقایسه با سال‌های گذشته برخوردار و نیازمند تحول در رویکردها و اقدامات معطوف به این رخداد بزرگ و تعیین کننده جهانی است.

در ادامه این پیام آمده است: جهان اسلام در سایه بیداری اسلامی که مرهون میراث گران سنگ معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) محقق شده، باید نشان دهند که مصمّم به بازگشت به سنّت‌های شکوهمند اسلام و در رأس آن، وحدت مسلمانان هستند که بر این اساس اگر تنها بخشی از امکانات جهان اسلام در این مسیر به کار گرفته شود، قطعاً شاهد زوال و نابودی رژیم منفور صهیونیستی خواهیم بود. دفاع از ملت مظلوم فلسطین و قیام شجاعانه و مظلومانه آنان، وظیفه اسلامی همه ماست.

در این پیام می‌خوانیم: بسیجیان و کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان سمنان و آحاد ملت بزرگ ایران اسلامی بویژه مردم ولایتمدار سمنان برای زنده نگهداشتن روز جهانی قدس برای همراهی با مظلومین عالم و حمایت از قبله اول مسلمین جهان، بار دیگر جلوه‌ حماسه حضور پرشور خویش را در راهپیمایی روز قدس در سراسر استان به نمایش خواهند گذاشت.

انتهای پیام
captcha