نشست گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در ایلام برگزار شد
کد خبر: 4106790
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۲

نشست گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در ایلام برگزار شد

نشست گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی، امروز ۲۲ آذرماه در سالن جلسات استانداری ایلام برگزار شد.

جلسه گفتگوی دولت و بخش خصوصی دراستانداری ایلامبه گزارش ایکنا از ایلام، حسن بهرام‌نیا، استاندار ایلام، عصر امروز، ۲۲ آذرماه در نشست گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که در سالن جلسات شهید رجایی استانداری ایلام برگزار شد، گفت: این نشست‌ها بسیار راهگشاست و به واسطه همین جلسات است که خیلی از مسائل حوزه صادرات استان حل و فصل می‌شود و رونق‌بخشی به اقتصاد، تولید، سرمایه‌گذاری و بهره‌وری محور نشست گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی است.

وی در ادامه افزود: با توجه به موقعیت مرزی استان، ظرفیت بسیار خوبی برای صادرات وجود دارد و با صادرات می‌توانیم شاهد رونق اقتصادی در استان باشیم و ایلام مهیای حضور فعالان سرمایه‌گذاری، تجار داخلی و خارجی برای تولید است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام با تأکید بر فراهم بودن بستر‌ها و ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری در استان، افزود: نیازمند هستیم بیش از گذشته از ظرفیت تجار داخلی و خارجی برای تحول اقتصادی استان استفاده کنیم.

استاندار ایلام بیان کرد: انتظار ما از اتاق بازرگانی ترغیب سرمایه‌گذاران به سرمایه‌گذاری در استان به منظور ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی است و اتاق بازرگانی استان کانون اصلی اقتصاد، صادرات، سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال برای استان است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: هیچ محدودیت زمانی برای برگزاری جلسات هماهنگی در خصوص سرمایه فعالیت‌گذاران در استان به منظور رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی نداریم و مانعی در این راستا وجود ندارد.

انتهای پیام
captcha