توجه دانشجویان به مراسم مذهبی نشان از عظمت جامعه دانشگاهی ایران دارد
کد خبر: 4096157
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶

توجه دانشجویان به مراسم مذهبی نشان از عظمت جامعه دانشگاهی ایران دارد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه قاینات گفت: راهیان نور، اعتکاف دانشجوی و حضور دانشجویان در مراسم ملی و مذهبی نشان دهنده عظمت دانشگاه‌های جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام علیرضا وافی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه قاینات،به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت الاسلام علیرضا وافی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه قاینات، شب گذشته 9 آبان در اجتماع دانشجویان و طلاب شهرستان قاینات، در دانشگاه آزاد این شهرستان، گفت: اگر دشمنان می‌خواهند عظمت دانشجویان ما را ببینند، اگر قصد دارند عظمت مهندس و نخبه ایرانی را ببینند باید همین اردوهای راهیان نور دانشجویی، اعتکاف‌های دانشجویی و حضور با صلابت دانشجویان در مراسم ملی و مذهبی را ببینند.

وی با بیان اینکه نماد دانشجوی ما همان مهندس جوانی بود که با عنوان وزیر نفت جمهوربی اسلامی به اسارت بعثی‌ها درآمد و نجوای دعای کمیل او زندان‌های عراق را به خطر انداخت، افزود: اگر دشمنان از دانشگاه و جوان دانشجوی ما می‌ترسند به دلیل هراس آنان از رشد علمی ایران است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه قاینات با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: هزینه چالش از هزینه سازش بسیار بیشتر است، سرنوشت آنهایی که با آمریکا سازش کردند موید این مطلب است، اما ملت ایران همچون کوهی استوار پشت نظام و دانشمندان هسته‌ای خود ایستاده و این نظام جمهوری اسلامی ریشه در قلب و اعتقاد مردم دارد.

وی اظهار کرد: در جنگ تحمیلی اگر در پشت دیوارهای بصره با بعثی‌هایی که با کمک آمریکا و صهیونیسم مسلح بودند می‌جنگیدیم، امروز در کنار گوش صهیونیسم با آنها می‌جنگیم و این دست و پا زدن آنها برای همین است؛ انقلاب اسلامی باعث بیداری ملت‌های مظلوم دنیا شده است، گفت: نمونه آن در یمن، لبنان و فلسطین دیده می‌شود و این هنر ولایت و معنویت و شهادت است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه قاینات با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در حال زمینه‌سازی و تمدن‌سازی برای ظهور منجی عالم بشریت است، افزود: با این روشنگری، تمامی مستضفین برای آزادی در برابر استکبار به پا خواسته‌اند؛ ملت ایران از شهادت هراسی ندارد و اگر این ملت رشید از شهادت می‌ترسید، نمی‌توانست جنگ هشت ساله را بدون حتی یک وجب از دست دادن خاک خود اداره کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قاینات با بیان اینکه دشمن فهمیده است که از راه نظامی نمی‌تواند بر ملت ایران پیروز شود، لذا به جنگ رسانه‌ای روی آورده است.

وافی، اتحاد و همبستگی را شرط موفقیت و غلبه بر دشمن عنوان کرد و گفت: جهاد تبیین باید در جامعه نهادینه شده و مخصوصا در آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه با قوت و قدرت انجام گیرد، باید دستاوردها و نقاط قوت نظام برای مردم تبیین شود و در مقابل به نقاط ضعف دشمن هم توجه شود.

در این مراسم ضمن محکومیت حمله تروریستی به حرم شاهچراغ، تعدادی از دانشجویان و اساتید اشعار و سروده‌های خود را قرائت و در پایایان قطعنامه‌ای در محکومیت حوادث اخیر صادر شد.

انتهای پیام
captcha