انتقام خون شهید سردار سلیمانی حتمی‌ است
کد خبر: 4080539
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰

انتقام خون شهید سردار سلیمانی حتمی‌ است

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها گفت: امروز نوکران غرب سعی بر خالی‌ کردن منطقه از حامیان ایران دارند ولی مانند همیشه تقدیرات منطقه با محوریت ایران رقم می‌خورد و ما انتقام خون شهید سلیمانی را از آمریکا خواهیم گرفت.

مصطفی رستمی، رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها

به گزارش ایکنا از البرز، حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی، رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها، امروز، دوم شهریور در مراسم اختتامیه طرح حامیم که در دانشگاه خوارزمی برگزار شد، اظهار کرد: کشور ما با تمام مؤلفه‌هایش از جمله جمعیت، تاریخ، هویت، زبان، فرهنگ و میراث‌های کهن ادبی امانتی در دست شما دانشجویان است و باید از این امانت به بهترین شکل ممکن نگهداری کنید.

این مسئول به اقدامات دشمنان برای نابودی کشور و انقلاب اشاره کرد و گفت: از زمان پیروزی انقلاب تاکنون دشمنان از روش‌های مختلف استفاده کردند تا انقلاب را نابود کنند اما با حمایت مردم این انقلاب تاکنون پرجاست و تحریم‌، ترور، اقدام برای تجزیه‌طلبی‌ و جنگ تحمیلی هیچ کدام نتواسته به آن ضربه بزند.

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها با تأکید بر اینکه امروز دشمنان می‌خواهند نقاط ضعف ما را چند برابر نشان دهند تا مردم از انقلاب ناامید شوند، افزود: مردم باید هوشیار باشند و اسیر دست دشمنان نشوند. ما قبول داریم که مشکلاتی وجود دارد، اما اگر مردم صبر داشته باشند مشکلات برطرف می‌شود.

وی به موضوع مذاکرات اشاره کرد و گفت: جمهوری‌‌خواهان آمریکا اصرار دارند که ایرانی‌ها برای جلوگیری از انتقام خون شهید سلیمانی تضمین بدهند اما مگر چنین چیزی امکان‌پذیر است؟

رستمی تصریح کرد: امروز نوکران غرب سعی بر خالی‌ کردن منطقه از حامیان ایران دارند ولی مانند همیشه تقدیرات منطقه با محوریت ایران رقم می‌خورد و ما انتقام خون شهید سلیمانی را از آمریکا خواهیم گرفت.

در ادامه علی حسن‌بیگی، سرپرست دانشگاه خوارزمی اظهار کرد: اجرای شایسته این میزبانی نتیجه همکاری بخش‌های مختلف دانشگاه، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در استان و دانشگاه‌های استان البرز است.

وی با بیان اینکه از مجموع ۲۸۰ دانشجوی ثبت‌نامی، 230 نفر در طرح مذکور شرکت کردند، افزود: این دوره که به‌مدت هفت شبانه‌روز برگزار شد، تمرینی برای دوره‌های پساکرونا بود و سبب شد در آینده این طرح با گستردگی بیشتری برگزار شود.

در این مراسم فاطمه کردی، دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی استان البرز به نمایندگی دانشجویان تجربیات، نظرات و پیشنهادات خود در مورد نحوه اجرا و برگزاری این طرح را بیان کرد.

در پایان به پاس همراهی با این طرح از تعدادی رؤسای دانشگاه‌های استان البرز و اساتید دوره قدردانی شد.

انتهای پیام
captcha