اجرای طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه کرمانشاه
کد خبر: 4064683
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰

اجرای طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه کرمانشاه

همزمان با ایام تابستان و با هدف پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه کرمانشاه برگزار می‌شود.

طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، همزمان با ایام تابستان و با هدف پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه کرمانشاه برگزار می‌شود.

این طرح به‌منظور غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان و از راه‌کار‌های مؤثر ایجاد آرامش و سلامت روانی در جامعه و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است. طرح مذکور با همکاری مراکز افق و با هدف بهره‌گیری از فضای معنوی بقاع متبرکه و در سطح امامزادگان و بقاع در سطح استان کرمانشاه اجرا خواهد شد.

از اهداف مهم اجرای طرح، تعمیق باور‌های دینی و ترویج معارف اسلامی با استفاده هوشمندانه از ظرفیت اوقات فراغت دانش‌آموزان و استفاده از ابزار‌های روز و روش‌های جذاب همانند ظرفیت فضای مجازی و ارتباط‌گیری مؤثر، زمینه‌سازی تربیت نسل جوان و نوجوان برای کادرسازی مدیریت بقاع متبرکه و مراکز افق و مهارت‌افزایی و توانمندسازی دانش‌آموزان در کلاس‌های طرح نشاط معنوی است.

یادآور می‌شود، طرح نشاط معنوی در استان کرمانشاه از ابتدای تیرماه آغاز می‌شود و تا اواخر مردادماه ادامه دارد. مخاطبین این طرح دانش‌آموزان رده سنی هشت تا ۱۸ هستند.

دوره‌های این طرح شامل کلاس‌های آموزش روخوانی، روانخوانی و حفظ قرآن‌کریم، نقاشی، احکام و برگزاری برنامه‌های اردویی و تفریحی و تجلیل از برترین‌های طرح نشاط معنوی در کرمانشاه خواهد بود.

انتهای پیام
captcha