اجرای طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه البرز
کد خبر: 4064638
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰

اجرای طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه البرز

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه البرز از اجرای طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه این استان هم‌زمان با ایام تابستان خبر داد.

حجت الاسلام سید عباس مسعودی معاون فرهنگی اوقاف البرز

حجت‌الاسلام سیدعباس مسعودی، معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه بقاع متبرکه باید به قطب فرهنگی تبدیل شوند طبق این فرمایش چند سالی است که همزمان با ایام تابستان در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و کودکان و نوجوانان طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح پرکردن اوقات فراغت دانش‌‌آموزان و بهره‌برداری معنوی از فضای بقاع متبرکه و امامزادگان است، گفت: امسال نیز این طرح بعد از دو سال تعطیلی به خاطر بیماری کرونا به‌صورت حضوری در بقاع متبرکه البرز برگزار خواهد شد.

این مسئول به محوریت برنامه‌های اجرایی این طرح اشاره کرد و گفت: با اجرای این طرح برنامه ها و دوره های فرهنگی متنوعی در بقاع متبرکه استان برگزار می‌شود که برخی از این دوره شامل کلاس‌های اخلاق، احکام، فعالیت‌های فرهنگی، ورزشی، قرآنی، اردویی و... است.

وی با بیان اینکه این کلاس‌ها از ابتدای تیرماه شروع و تا اواسط شهریورماه ادامه دارد، گفت: در این کلاس از مربیان و مدرسین و مبلغان برجسته برای آموزش‌های کلاس‌های اوقات فراغت استفاده می‌شود.

مسعودی با بیان اینکه بیش از 35 مربی در این کلاس‌ها با طرح نشاط معنوی در بقاع متبرکه استان همکاری دارند، اظهارکرد: برای شرکت‌کنندگان برنامه‌های اردویی و جوایزی برای شرکت‌کنندگان در کلاس‌ها در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام
captcha