واریز 6 میلیارد تومان به حساب ایتام و فرزندان محسنین البرزی
کد خبر: 4055449
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۴

واریز 6 میلیارد تومان به حساب ایتام و فرزندان محسنین البرزی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز گفت: با واریز شش میلیارد تومان به حساب ایتام و فرزندان محسنین توسط حامیان البرزی، رشد ۵۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته رقم خورد.

محمد محمدی فرد مدیرکل کمیته امداد البرز

به گزارش ایکنا از البرز، محمد محمدی‌فرد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز، 19 اردیبهشت در حاشیه بازدید از یکی از مراکز نیکوکاری در کرج، گفت: با توجه به مبلغ واریزی حامیان، به‌طور میانگین ماهانه به حساب فرزندان اکرام یک‌ میلیون و ۲۳۵ میلیون تومان و فرزندان محسنین ۶۱۸ هزار تومان از طریق کارت‌های عضو شتاب به‌طور مستقیم به‌ حساب هر فرزند معنوی واریز می‌شود.

محمدی‌فرد افزود: با واریز شش میلیارد تومان به حساب ایتام و فرزندان محسنین توسط حامیان البرزی، رشد ۵۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته رقم خورد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 32 هزار و 854 حامی حمایت یک هزار و 613 یتیم و سه هزار و 890 فرزند محسنین را برعهده‌ دارند، گفت: به همت حامیان و خیرین استان البرز در ماه مبارک رمضان توزیع یک هزار و 900 بسته معیشتی به ارزش ۶۲۲ میلیون تومان و شش هزار و 85 وعده افطاری به ارزش ۷۶۵ میلیون تومان بین ایتام و فرزندان محسنین توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد البرز با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان حمایت 10 هزار و 156 ایتام و فرزندان محسنین به چهار هزار و 604 حامی جدید واگذار شد، گفت: مردم البرز در صورت تمایل می‌توانند در طول سال با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در اداره‌کل کمیته امداد البرز و دفاتر امداد امام(ره) شهرهای البرز و همچنین تماس با شماره تلفن ۳۲۸۰۱۰۷۱ فرزندان معنوی خود را انتخاب و در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.

انتهای پیام
captcha