مقاومت تنها را حفظ استقلال است
کد خبر: 4044952
تاریخ انتشار : ۰۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸
امام جمعه کرج:

مقاومت تنها را حفظ استقلال است

امام جمعه کرج با تاکید بر اینکه مقاومت یمن در هفت سال گذشته نشان داد که مقاومت تنها راه حفظ استقلال است، گفت: عربستان با پول نفت و با کمک آمریکا و غربی‌ها و با خود بزرگ‌بینی و توهم بزرگ برای ازبین بردن خود در یمن باتلاق درست کرده است.

مقاومت تنها را حفظ استقلال است

به گزارش ایکنا از البرز، آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی‌همدانی، امام جمعه کرج در نماز جمعه پنجم فروردین‌ماه کرج با بیان اینکه پیام نوروزی رهبری معظم انقلاب دارای توصیه به امیدآفرینی در سطح جامعه بود گفت: امید و امیدآفرینی در جامعه مطلب مهمی است که مورد توجه و توصیه رهبری معظم انقلاب است و باید مورد توجه همه قرار گیرد.

وی افزود: امیدواری به آینده پیشرفت‌های بزرگی از جمله در نانو، هوا و فضا و موشک به دنبال داشته و نشان از امید به آینده دارد.

این مسئول با بیان اینکه قطعا آینده در اختیار ما است و ما این موضوع را نشان دادیم، خاطرنشان کرد: تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین از فرمایشات رهبری معظم انقلاب بود که در استان البرز فرصت‌های فراوانی در این حوزه برای جوانان وجود دارد.

خطیب جمعه کرج افزود: دانش‌بنیان عمل از روی علم و مورد تاکید دین است، در مسیر غیرعلمی حرکتی به مقصد نمی‌رسد و باید بر اساس علم به موفقیت دست یافت.

حسینی همدانی در ادامه با اشاره به جنگ نابرابر و کشتار مردم بی‌دفاع یمن توسط متجاوزان سعودی در سال‌های گذشته، اظهار کرد: تلاش‌های سعودی برای به زانو درآوردن یمن موفق نبوده و یمن برای مقابله با دشمنان مقاوم تر از قبل شد.

امام جمعه کرج افزود: بر اساس آمار منتشر شده در طول هفت سال گذشته توسط سازمان حقوق زنان و کودکان 6هزار و 264 زن و کودک یمنی در این جنگ کشته شده و هر دو ساعت 6 کودک یمنی می‌میرند و سه هزار و 841 زن وکودک معلول و بیش از چهار میلیون نفر آواره شدند و چندین هزار نفر از کودکان یمنی به سرطان مبتلا شدند.

وی افزود: عربستان با پول نفت و با کمک آمریکا و غربی‌ها و با خود بزرگ‌بینی و توهم بزرگ برای ازبین بردن خود در یمن باتلاق درست کرده است. این هفت سال نشان داد که مقاومت تنها راه حفظ استقلال است.

حسینی‌همدانی گفت: اسرائیل نباید از موشک‌های ایران غافل باشد، در صورت هرگونه شرارت‌طلبی اسرائیل باید منتظر پاسخ کوبنده ایران باشد.

امام جمعه کرج گفت: کشورهای منطقه باید از اتفاقات اخیر درس بگیرند و بدانند که آمریکا قدرت تامین امنیت در منطقه را ندارد، عصبانیت آمریکا از امارات در دعوت از بشار اسد موضوع مهمی بود که نشان داد آمریکا قدرت منطقه ای خود را از دست داده و مقاومت در مقابل استکبار همچنان پیروز است.

انتهای پیام
captcha