اهدای بیش از 2 هزار سری لوازم خانگی به نیازمندان البرزی
کد خبر: 4036816
تاریخ انتشار : ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۰

اهدای بیش از 2 هزار سری لوازم خانگی به نیازمندان البرزی

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از دو هزار سری لوازم‌خانگی و ۸۸۶ دستگاه بخاری و کولر به نیازمندان و مددجویان استان اهدا شد.

اهدای لوازم خانگی به نیازمندان

به گزارش ایکنا از البرز، ابوالفضل فلاح‌قنبری، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز، 27 بهمن‌ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تأمین لوازم ضروری زندگی مددجویان در اولویت کارهای کمیته امداد قرار دارد، گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از دو هزار  سری لوازم‌ خانگی و ۸۸۶ دستگاه بخاری و کولر به نیازمندان و مددجویان البرز از سوی کمیته امداد این استان اهدا شد.

وی با بیان اینکه این وسایل از تولیدات داخلی، شامل فرش، یخچال، کولر، تلویزیون، آبگرم‌کن و پنکه و… بوده است، اظهار کرد: بیش از ۱۳ میلیارد تومان از محل اعتبارات کمیته امداد و منابع دولتی برای تهیه و توزیع این لوازم هزینه شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد البرز با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون نیازهای ۵۰ هزار نفر از مددجویان از طریق مرکز مدیریت ارتباطات حمایتی کمیته امداد البرز شناسایی‌ شده است، گفت: این نیازها در زمینه مسکن، بهداشت و درمان، حمایت، کمک‌هزینه ازدواج، تحصیلی و حقوقی شناسایی‌ شده است.

فلاح‌قنبری ضمن تقدیر از همکاری مردم نیکوکار البرز با کمیته امداد، گفت: از تمام خیرین محترم دعوت می‌شود با کمک‌های خیرخواهانه خود از طریق مراجعه به ۱۳ دفتر کمیته امداد امام خمینی(ره) و بیش از ۳۰۰ مرکز نیکوکاری در سطح استان و یا واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۸۰ نزد صندوق امداد ولایت، به ارائه خدمات بیشتر و بهتر به تمام نیازمندان جامعه کمک کنند.

انتهای پیام
captcha