حمایت از تولید و عرضه پوشاک اسلامی تقویت شود
کد خبر: 3981638
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۴

حمایت از تولید و عرضه پوشاک اسلامی تقویت شود

امام‌جمعه فردیس با اشاره به راه‌اندازی قرارگاه فرهنگی در راستای تقویت برنامه‌های حوزه فرهنگی این شهرستان، گفت: نیاز داریم فروشگاه‌های حجاب، البسه اسلامی را متناسب با سلیقه شهروندان و به قیمت مناسب عرضه کنند.

حمایت از تولید و عرضه پوشاک اسلامی در فردیس تقویت شود

حجت‌الاسلام علی‌اکبر ایمانی، امام‌جمعه فردیس در گفت‌وگو با ایکنا از البرز با اشاره به اینکه فردیس با عنوان شهر فاطمی نامگذاری شده است، گفت: باید مسائل فرهنگی به شکلی در شهر برنامه‌ریزی و اجرایی شود که در شأن نامگذاری آن باشد.

امام‌جمعه فردیس بیان کرد: نباید به نامگذاری بسنده کرد و ترویج فرهنگ فاطمی در سطح شهرستان ضروری است‌.

وی با اشاره به شهدای مدافع حرم شهرستان فردیس، اظهار کرد: شهر فاطمی فردیس شهدای زیادی را در راه دفاع و حفاظت از حرم حضرت زینب(س) فدا کرده است، این یعنی روحیه ایثار و شهادت در شهرستان وجود دارد و قوی است.

امام‌جمعه فردیس تصریح کرد: مردم فهیم ایران تمامی هجمه‌های فرهنگی ۴۲ سال گذشته تاکنون را به برکت خون‌های پاک شهدا مقاوم و در برابر کینه‌توزی‌ها تحمل کرده‌اند، اما لازم است اقدام فرهنگی گسترده‌تری برای نسل جوان اجرایی شود.

وی با گلایه در خصوص موضوع بدحجابی در سطح شهرستان، اظهار کرد: در این زمینه باید متولیان امر برای بهتر شدن اوضاع چاره‌اندیشی کنند و فروشگاه‌هایی متناسب با سلیقه مردم برای عرضه چادر و مانتو اسلامی در شهرستان فردیس در نظر گرفته شود تا بانوان بتوانند با قیمت مناسب این‌گونه البسه را تهیه کنند.

ایمانی با اشاره به تشکیل قرارگاه فرهنگی در شهرستان فردیس گفت: کار قرارگاه فرهنگی اداری و اجرایی نیست بلکه کار ستادی و هماهنگ‌کننده است تا متولیان فرهنگی اگر کاری در زمین مانده باشد وارد عمل شود.

انتهای پیام
captcha