تخفیف ۵۰ درصدی در نمایشگاه کتب تخصصی امنیتی
کد خبر: 3952563
تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳

تخفیف ۵۰ درصدی در نمایشگاه کتب تخصصی امنیتی

نمایشگاه تخصصی کتب امنیتی، اطلاعاتی و دفاعی به همت دانشگاه جامع امام حسین (ع) با ۱۰ تا ۵۰ درصد تخفیف برگزار خواهد شد.

تخفیف 50 درصدی در نمایشگاه کتب تخصصی امنیتیبه گزارش ایکنا؛ نمایشگاه تخصصی کتب امنیتی، اطلاعاتی و دفاعی به همت دانشگاه جامع امام حسین(ع) و با هدف ارتقای دانش مدیران و کارشناسان سازمانی با جدیدترین مباحث تخصصی این حوزه از تاریخ ۲۵ بهمن تا ۷ اسفند در محل دائمی نمایشگاه کتاب دانشگاه جامع امام حسین(ع) واقع در ضلع شمال شرقی میدان فردوسی تهران برگزار خواهد شد.

کتاب‌های این نمایشگاه در حوزه‌های امنیت، اطلاعات، حراست، پدافند غیرعامل، علوم دفاعی و دفاع مقدس و با تخفیف‌های ویژه نمایشگاه از ۱۰ تا ۵۰ درصد اعطا می‌شود و ناشران گوناگون اعم از دانشگاه جامع امام حسین(ع)، دانشگاه مالک اشتر و برخی از ناشران تخصصی این حوزه کتاب‌های خود را در این نمایشگاه عرضه می‌کنند. 

در این نمایشگاه تخصصی علاوه بر موضوعات فوق، کتاب‌های داستانی و تاریخی دفاع مقدس و کتب تقریظی مقام معظم رهبری از انتشارات سوره مهر، مکتب سلیمانی، شهید کاظمی، نشر جمکران و ... نیز عرضه خواهد شد. 

این نمایشگاه در زمان‌های یادشده همه روزه از ساعت ۹ تا ۱۹ دایر است و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با کتاب‌های قابل عرضه در این حوزه، به سایت نمایشگاه به آدرس www.bookiversity.ir مراجعه یا با شماره ۸۸۸۳۲۷۷۷ تماس بگیرند. 

انتهای پیام
captcha