حماسه 9 دی؛ سند ماندگار بیعت مردم با ولایت فقیه است
کد خبر: 3944248
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹

حماسه 9 دی؛ سند ماندگار بیعت مردم با ولایت فقیه است

امام جمعه فردیس گفت: حماسه 9 دی سند ماندگار بیعت مردم با ولایت فقیه است و جزو مناسبت‌هایی است که باید هرسال باشکوه بیشتری برگزار شود.

حماسه 9 دی؛ سند ماندگار بیعت مردم با ولایت فقیه است

حجت الاسلام علی‌اکبر ایمانی، امام جمعه فردیس، نهم دی‌ماه در گفت‌و گو با ایکنا از البرز اظهارکرد: برخی حوادث به فراموشی سپرده می‌شوند اما از ۲۵ مرداد ۸۸ که انتخابات ریاست جمهوری برگزار شد کشور دچار فتنه‌آفرینی و تلاطم شد.

وی افزود: متاسفانه اصرار بر تقلب در انتخابات و ملتهب‌کردن فضای کشور سبب خسارات بسیار جانی و مالی بر کشور شد و اموال دولتی زیادی به آتش کشیده شد. فتنه‌گران با کمک رسانه‌های خارجی و زدن تهمت‌های فراوان به دست‌اندرکاران انتخابات، سبب شدند عده‌ای فریب بخورند و در خیابان‌ها شعارهای هنجار شکنانه بدهند و حتی مقدسات را زیر سؤال ببرند.

این مسئول با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی برای فتنه سال ۸۸ میلیاردها دلار هزینه کرده بودند، تصریح کرد: دشمنان انقلاب اسلامی بیش از ۱۰ سال برای فتنه سال ۸۸ برنامه‌ریزی کرده بودند و هدف آنان نیز نابودی انقلاب اسلامی بود اما مردم با بصیرت ما با یک روز حضور در صحنه، تمام دشمنی‌ها را خنثی کردند.

ایمانی با بیان اینکه حماسه ۹ دی خودجوش و مردمی بود، خاطرنشان کرد: حماسه ۹ دی در یک روز غیر تعطیل رخ داد و مردم با ترک محل کار در خیابان‌ها حاضر شدند و خط بطلانی بر نقشه فتنه‌گران زدند و نشان دادند برای دفاع از اصل انقلاب و نظام جمهوری اسلامی لحظه‌ای تردید به خود راه نمی‌دهند.

امام جمعه فردیس تصریح کرد: امروز که ۱۱ سال از خلق حماسه ۹ دی توسط مردم با بصیرت و انقلابی ایران اسلامی در برابر استکبار و فتنه‌گران داخلی می‌گذرد، تاریخ گواهی می‌دهد که این حماسه خروشان، یکی از باشکوه‌ترین صحنه‌های غیرت دینی و بصیرت عاشورایی مردم آگاه و زمان‌شناس ایران اسلامی در دفاع از ساحت سیدالشهدا(ع)، عزاداران حسینی، نظام اسلامی و ولایت فقیه در مقابل اصحاب فتنه و هتاکان به حریم خاندان عصمت و طهارت و اصل ولایت فقیه بود و برای همیشه در تاریخ این سرزمین جاودان خواهد ماند.

وی در ادامه بر ضرورت آگاه‌سازی جامعه نسبت به وقایع فتنه 88 تاکید کرد و گفت: برای جلوگیری از وقوع فتنه‌های بزرگ‌تر در آینده، باید با فتنه‌های گذشته، زمینه‌های پیدایی این فتنه‌ها، عوامل و عناصر پدیدآورنده، اهداف و انگیزه‌های فتنه‌گران آشنا بود و این شناخت را به نسل‌های آینده منتقل کرد.

این مسئول با بیان اینکه باید به صورت مستمر بصیرت عمومی جامعه را بالا برد و خصوصا نسل جوان را نسبت به مسائل انقلاب، توطئه‌ها و فتنه‌ها علیه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی آشنا ساخت، افزود: حماسه 9 دی سند ماندگار بیعت مردم با ولایت فقیه است و جزو مناسبت‌هایی است که باید هرسال باشکوه بیشتری برگزار شود.

انتهای پیام
captcha