تقدیر نماینده ولی فقیه مازندران از اوقاف استان در کمک به نیازمندان
کد خبر: 3899445
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱

تقدیر نماینده ولی فقیه مازندران از اوقاف استان در کمک به نیازمندان

نماینده ولی فقیه در مازندران، گفت: اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران خدمات بسیار زیادی را در شرایط بحرانی کرونا به جامعه و به ویژه به اقشار نیازمند در قالب «کمک مومنانه» ارائه داده است که جای تشکر و قدردانی دارد.

تقدیر نماینده ولی فقیه مازندران از اوقاف استان در کمک به نیازمندانبه گزارش ایکنا از مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی امروز 28 اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: باید از آحاد افراد، نهاد‌ها و سازمان‌هایی که خدمت می‌کنند تشکر و قدردانی به عمل بیاید، یکی از این نهاد‌ها اداره اوقاف و امور خیریه استان مازندران است؛ اوقاف مازندران در این بحران کرونایی منشا خدمات و برکات فراوانی بود.

نماینده، ولی فقیه در مازندران مشارکت در ضدعفونی کردن معابر و خیابان‌ها، تقسیم و توزیع بیش از ۲۵ هزار لوازم بهداشتی و ماسک را از اقدامات مناسب اوقاف مازندران دانست و افزود: این اداره‌ کل پس از فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه کمک مومنانه اقدام به توزیع ۱۲ هزار سبدکالا برای نیازمندان کرده است که جای قدردانی دارد.

محمدی لائینی تصریح کرد: اوقاف استان مازندران خدمات بسیار زیادی را در این شرایط بحرانی به جامعه و به خصوص به اقشار نیازمند ارائه داده است که جای تشکر و قدردانی دارد امیدواریم این روند ادامه یابد تا بتوانند خدمت بیشتری را داشته باشند.

وی با بیان اینکه اوقاف مازندران با محرومیت‌زدایی اقدام بسیار به‌جا و کارخوبی انجام داده است، افزود: سازمان اوقاف بهترین ظرفیت را برای کمک به نیازمندان دارد و الحمدالله اوقاف مازندران در این زمینه کم نگذاشت، خداوند به این‌ها برکت و توفیق دهد که انشالله بیشتر از این‌ها خدمات داشته باشند.

محمدی‌لائینی گفت: ما هم باید تشکر کنیم و سپاسگزاری داشته باشیم که این‌ها دلگرم‌تر شوند، گرچه این‌ها دلگرمی شان به وعده الهی است، اما وظیفه ما هم این است که از همه نهاد‌هایی که همیاری، کمک و همکاری کردند از جمله اداره اوقاف استان مازندران تقدیر و تشکر داشته باشیم، خداوند انشالله جزای خیر به همه این بزرگواران عنایت بفرماید.

انتهای پیام
captcha