کمک 250 میلیارد ریالی البرز در جشن نیکوکاری
کد خبر: 3885817
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۶

کمک 250 میلیارد ریالی البرز در جشن نیکوکاری

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرز گفت: مردم نیکوکار استان البرز از طریق دفاتر کمیته امداد امام(ره) و مرکز نیکوکاری در آستانه سال‌نو با کمک ۲۵۰ میلیارد ریالی در جشن نیکوکاری رشد ۱۵۰ درصدی را رقم زدند.

کمک 250 میلیارد ریالی البرز در جشن نیکوکاری

محمد محمدی‌فرد، مدیرکل کمیته امداد امام(ره) البرز، امروز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، با اشاره به اینکه مردم البرز امسال با شعار «عید را به خانه‌هایشان ببریم» در جشن نیکوکاری شرکت کردند، گفت: جشن نیکوکاری، همه ساله باهدف کمک به مددجویان کمیته امداد امام(ره) و آحاد نیازمندان جامعه برگزار می‌شود و امسال نیز البرزی‌ها از طریق ۱۲۰ پایگاه در استان البرز یاری‌رسان خانوارهای محروم بودند.
وی با اشاره به اینکه امسال به دلیل پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، پایگاه‌های شهری دایر نشد و فقط دفاتر امداد و مراکز نیکوکاری پذیرای خیران بودند افزود: برای پرداخت صدقه و شرکت در جشن نیکوکاری شماره تلفن ثابت ۳۵۵۷ واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۷۸ و شماره‌گیری # ۰۲۶۸۸۷۷ از طریق تلفن همراه به مردم نیکوکار البرز معرفی شده است.
محمدی‌فرد با بیان اینکه میزان کمک مردم در جشن نیکوکاری سال گذشته ۱۰۰ میلیارد ریال بود، گفت: مردم نیکوکار استان البرز از طریق دفاتر کمیته امداد امام (ره) و مرکز نیکوکاری در آستانه سال نو با کمک ۲۵۰ میلیارد ریالی در جشن نیکوکاری رشد ۱۵۰ درصدی را رقم زدند.
مدیرکل کمیته امداد امام(ره) البرز با اشاره به سهم چشمگیر و ستودنی خیّران و امدادگران مراکز نیکوکاری با ثبت کمک ۱۶۰ میلیارد ریالی در جشن نیکوکاری امسال یادآور شد: مراکز نیکوکاری، پایگاه‌های مردمی توسعه خیر و احسان در تعامل و هم‌افزایی با کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند.

انتهای پیام
captcha