توزیع 2050 بسته نوشت‌افزار در البرز
کد خبر: 3844113
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۲

توزیع 2050 بسته نوشت‌افزار در البرز

گروه اجتماعی- مدیرکل بهزیستی البرز از توزیع دو هزار و 50 بسته نوشت‌افزار در قالب پویش «مشق مهر» خبرداد و گفت: این پویش برای دومین سال متوالی با هدف تهیه لوازم التحریر برای دانش‌آموزان تحت پوشش بهزیستی و مناطق کمتر برخوردار استان آغاز شده است.

توزیع 2050 بسته نوشت‌افزار در البرز

اسدالله حیدری، مدیرکل بهزیستی البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز اظهار کرد: این پویش از سوی سازمان بهزیستی کل کشور و با همت خیرین و نیکوکاران از هشتم شهریور ماه شروع شده و تا ۱۰ مهر ادامه خواهد داشت.
وی افزود: بهزیستی البرز تاکنون دو هزار و۵۰ بسته لوازم التحریر تهیه و به کودکان البرزی اهدا کرده است که این اقلام شامل کوله پشتی، دفتر، مدادرنگی، مداد، پاک‌کن، تراش، خودکار، خطکش، ماژیک، دفترچه یادداشت و بسیاری اقلام مورد نیاز دیگر دانش‌آموزان بوده است.
مدیرکل بهزیستی استان البرز ارزش ریالی هر بسته را ۳۵۰ هزار تومان اعلام کرد و گفت: تاکنون بیش از ۷۰۰ میلیون تومان جهت خریداری این بسته‌ها هزینه شده است.
حیدری در پایان با دعوت از مردم نوع دوست البرز در پویش مشق مهر گفت: مردم نیک‌اندیش و نوع‌دوست البرز می‌توانند با مراجعه به معاونت مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان البرز و یا شهرستان‌ها کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را برای تأمین هزینه‌های تحصیلی فرزندان محروم و نیازمند اهدا کنند.
انتهای پیام

 

captcha