دوره آموزشی «رسانه هیأت» در البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 3843970
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵

دوره آموزشی «رسانه هیأت» در البرز برگزار می‌شود

گروه فرهنگی- رئیس حوزه هنری استان البرز گفت: حوزه هنری استان البرز دوره آموزشی «رسانه هیأت» را با محوریت آموزش فیلمسازی مستند با ابزارهای حرفه‌ای و تلفن همراه، ویژه فعالان فرهنگی هیأت‌های مذهبی استان برگزار می‌کند.

دوره آموزشی «رسانه هیأت» در البرز برگزار می‌شود

اسماعیل آجرلو، رئیس حوزه هنری استان البرز در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: حوزه هنری البرز با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی و سازمان فضای مجازی سراج مرکز البرز دوره آموزرشی «رسانه هیأت» را در قالب آموزش فیلمسازی مستند با ابزارهای حرفه‌ای و تلفن همراه برگزار می‌کند.
وی افزود: این دوره جامع که شامل آموزش تصویربرداری، سناریونویسی و ایده‌یابی، کارگردانی مستند، تدوین موبایلی و حرفه‌ای و روش‌های انتشار و مخاطب یابی است با هدف توانمندسازی و آموزش فعالان فرهنگی و هنری هیأت‌های مذهبی در سطح استان به ویژه در زمینه تولید فیلم‌های مستند از هیأت‌های مذهبی برگزار می‌شود.
آجرلو اعلام کرد: علاقمندان جهت شرکت در دوره می‌توانند تا 30 مهر ماه 1398 از طریق آدرس اینترنتی www.artalborz.ir اقدام به ثبت‌نام کنند؛ شایان ذکر است پس از پایان دوره مذکور به شرکت‌کنندگان گواهی پایان دوره توسط حوزه هنری استان البرز ارائه می‌شود.
انتهای پیام

captcha