۱۵۰۰ مددجوی البرزی کمیته امداد درمان شدند
کد خبر: 3842017
تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳

۱۵۰۰ مددجوی البرزی کمیته امداد درمان شدند

گروه اجتماعی ــ گروه ۵۰ نفره از پزشکان جهادگر با حضور در مناطق محروم نظرآباد در استان البرز به ارائه خدمات درمانی به یک هزار و ۵۰۰ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) پرداختند.

1500 مددجوی البرزی درمان شدند

محمد محمدی‌فرد، مدیرکل کمیته امداد امام(ره) البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، بیان کرد: همزمان با ایام عزاداری سید و سالار شهیدان علی بن حسین(ع)، اردوی جهادی و درمانی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بقیة‌الله(عج) در مناطق حاشیه‌نشین و محروم شهرستان نظرآباد استان البرز مستقر شدند و مددجویان نیز از خدمات این گروه بهره‌مند شدند.

وی افزود: در اجرای این طرح خدمات پزشکی در استان البرز بر اساس تشخیص پزشکان جهادی مددجویان نیازمند برای مراحل تکمیلی درمان به آزمایشگاه‌ها و مراکز تصویربرداری پزشکی معرفی شدند.

این مسئول بیان کرد: پزشکان جهادگر و نیکوکار با تخصص‌های داخلی، ارتوپدی، ریه، اطفال، چشم پزشکی، زنان و زایمان، مامایی، تغذیه و روان‌شناسی از ۱۶ الی ۲۱ شهریور به مددجویان خدمات پزشکی ارائه کردند.

محمدی‌فرد گفت: در روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی نیز ۴۰۰ مددجوی این نهاد از غذای نذری این گروه جهادی بهره‌مند شدند.

یادآور می‌شود، در سال‌های گذشته گروه‌های جهادی با همکاری بسیج سازندگی و به‌صورت افتخاری، تعمیر برخی واحدهای مسکونی خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد البرز را نیز بر عهده گرفته بودند.

انتهای پیام

captcha