دشمنان نظام خانواده را نشانه گرفته‌اند
کد خبر: 3836899
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۴

دشمنان نظام خانواده را نشانه گرفته‌اند

گروه سیاسی ــ امام جمعه کرج با تأکید براینکه دشمنان برای تخریب بنیان خانواده‌ کار می‌کنند، گفت: آنها به خصوص بانوان را هدف قرار داده‌اند زیرا رکن اصلی خانواده زن است.

دشمنان نظام خانواده را نشانه گرفته‌اند

به گزارش ایکنا از البرز، آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی، امام جمعه کرج، یکم شهریور در خطبه‌های نمازجمعه این شهرستان در خصوص به‌کارگیری افراد مسئله‌دار در استان از جمله محکوم دادگاه‌ها، مجرمان سیاسی و کسانی که دستگاه‌های امنیتی درباره آن‌ها تأمل دارند، اظهار کرد: این افراد نباید در دستگاه‌های استان به خصوص در شهرداری‌ها و دستگاه‌های مربوطه به کار گرفته شوند.

وی افزود: همچنین یکی از مسائلی که جلوه بدی دارد و باید به سرعت به آن رسیدگی شود عدم رسیدگی به وضعیت کودکان کار است که سن برخی نیز بزرگ‌تر از سن کودکی است.

خطیب جمعه کرج خطاب به دستگاه‌های متولی، گفت: در این خصوص باید اقدام عاجلی صورت گیرد زیرا این پدیده اجتماعی چهره شهر و حتی اتوبان را خراب کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن انتخابات، گفت: مردم باید شیوه‌های تبلیغ و معرفی کاندیداها را رصد کنند، زیرا تبلیغات پیش از موعد آغاز شده است.

حسینی همدانی همچنین با اشاره به اهمیت واقعه «مباهله» در اسلام گفت: این واقعه همانند واقعه غدیرخم است، این مهم طبق آیات و روایات جریان و دلیل قوی بر فضیلت اصحاب رسول(ص) است و معارف بلندی در این زمینه در اسلام وجود دارد.

وی با اشاره به اهمیت ایثار از روی اخلاص و محبت که مورد توجه پرودگار است، گفت: اهل بیت(ع) همیشه اخلاص در عمل را پیشه کرده‌اند، ما نیز باید با تلاش و سعی در این راه سخت حرکت کنیم.

خطیب جمعه کرج با اشاره به در پیش داشتن روز تکریم خانواده، گفت: مراسم بزرگی بدین منظور در البرز تدارک دیده شده است که در آن به مسائل خانواده پرداخته می‌شود که ان‌شاءالله مردم در آن شرکت کرده و بهره خواهند برد، در کنار این مراسم برپایی نمایشگاه‌هایی نیز برنامه‌ریزی شده است، تاریخ و زمان برگزای این مراسم اعلام می‌شود.

نماینده ولی فقیه در البرز با اشاره به اهمیت خانواده در دین اسلام، بیان کرد: دشمنان برای تخریب بنیان خانواده‌ها کار می‌کنند و به خصوص بانوان را هدف قرار داده‌اند زیرا رکن اصلی خانواده زن است، او کانون عاطفه است که با محبت خود محور پیوند محبت، نشاط، آرامش و امنیت در خانواده است.

امام جمعه کرج با تأکید بر اینکه در بیشتر نقاط دنیا آن‌هایی که مسلمان نیستند در خصوص کانون خانواده با بحران مواجه هستند، افزود: این بحران‌ها به آزادی‌خواهی‌هایی باز می‌گردد که برخی با اعمال آن در فطرتی که خدای متعال برای زن و مرد قرار داده است دست‌کاری کرده‌اند و با تفکرات ناقص بشری قصد تغییر اندیشه‌های انسانی را دارند.

وی با اشاره به نگاه رفیع اسلام به خانواده، گفت: اسلام به زن که مظهر برخی از صفات الهی است توجه ویژه‌ای دارد؛ در حالی که غرب زن را با تبلیغاتی به سمت اخلاق‌های شیطانی کشانده است و متأسفانه برخی نیز این را پذیرفته و موجب متلاشی شدن بنیان خانوده شده‌اند.

انتهای پیام

captcha